کردستان

فرماندار بیجار: قوه قضائیه می‌تواند موانع تولید را بردارد

به گزارش خبرگزاری یولن از بیجار، علی‌اکبر ورمقانی امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دادگستری بیجار که با حضور رئیس‌کل دادگستری استان کردستان در مجتمع امیرنظام گروسی برگزار شد، با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم اصل نظام است اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم و رضای خداوند است و مادامی که در این مسیر حرکت کنیم به توفیق روزافزون دست خواهیم یافت.

وی به مشکلات در حوزه اشتغال و بیکاری جوانان اشاره‌ و بیان کرد: قطعا قوه  قضائیه در این راستا در حوزه‌های مختلف می‌تواند راه‌گشا باشد.

وی بیان کرد: برای برداشتن موانع و‌مشکلات بر سر راه تولید قوه قضاییه بسیار می‌تواند تاثیرگذار باشد.

فرماندار بیجار با تقدیر از رئیس سابق دادگستری بیجار در راستای تسهیل بازگشایی مجدد کشتارگاه مرغ امین فیروز، ابراز امیدواری کرد، اینچنین همراهی‌هایی ادامه‌دار باشد.

ورمقانی به وجود قوانین دست و‌ پاگیر و بسیار زیاد اشاره و بیان کرد: بعد از انقلاب فقط قوانین تولید و تصویب شده و موانع مختلف بر سر راه تولید ایجاد کرده که این امر مانعی بر سر راه ایجاد اشتغال است.

وی با ابراز گله‌مندی از سیستم بانکی کشور گفت: این‌ سیکل‌ها و مراتب و مراحل اداری و قوانین دست و پاگیر موانع بسیاری برای اشتغال ایجاد کرده و‌ باید فکری برای تسهیل آن کرد.

ورمقانی گفت: قوه مجریه، مقننه و قضائیه به این امر ورود یابند و این مشکلات و قوانین دست و پاگیر را در کلان کشوری مرتفع سازند.

وی گفت: با حل قوانین دست و پاگیر تولیدکننده برای تولید و کار راغب تر خواهد شد. 

فرماندار بیجار ادامه داد: دادگستری در این راستا می‌تواند در رفع قوانین دست و پاگیر و ایجاد اشتغال با برداشتن و یا تسهیل در قوانین  به تولید کنندگان کمک شایانی کند.

این مقام ‌مسوول گفت: تا جایی که به اصل قانون خدشه‌‌ای وارد نشود تسریع‌گری در قانون می‌تواند پیش‌برنده امور باشد.

تنهای پیام/ ۲۳۳۰/۷۵


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا