سلامت

فعالیت‌های سازمان اوقاف در زمینه دانش‌بنیان‌ها سبب امیدآفرینی می‌شود

به گزارش روز سه شنبه یولن از سازمان اوقاف و امور خیریه، عباس شیراوژن  با حضور در نمایشگاه «دستاوردهای نهاد وقف» و بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان اظهار کرد: به نظرم فعالیت‌های دانش بنیان به این دلیل که می‌تواند در جامعه امیدآفرین باشد، اهمیت زیادی دارد.

فعالیت‌های سازمان اوقاف در زمینه دانش‌بنیان‌ها سبب امیدآفرینی می‌شود

وی با بیان اینکه فعالیت‌های دانش‌بنیان فرصت‌های جدیدی را پیش‌روی جوانان می‌گذارد، تصریح کرد: معمولا در گذشته در بخش‌های دانش‌بنیان مصرف کننده و واردکننده بودیم و فرصت‌های اشتغال خیلی خوبی نداشتیم؛ این فعالیت‌ها (دانش‌بنیان‌ها) باعث ارزآوری می‌شود و در زمینه خنثی‌سازی تحریم‌ها نیز به ما کمک می‌کند.

معاون دانشجویی و فرهنگی وزیر بهداشت عملکرد سازمان اوقاف در زمینه فعالیت‌های دانش‌بنیان را فوق‌العاده توصیف کرد و افزود: زمانیکه مشاهده کردم که سازمان اوقاف و امور خیریه از فضای سنتی به سوی سرمایه‌گذاری در دانش بنیان‌ها سوق پیدا کرده، واقعا شگفت زده شدم؛ واقعا جا دارد که به مسئولان سازمان برای چنین فعالیت‌هایی خداقوت بگویم.

شیراوژن با بیان اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه در زمینه دانش‌بنیان‌ها در ابتدای مسیر قرار دارد، گفت: این فعالیت‌ها در درازمدت ثمرات و آورده‌های بیشتری خواهد داشت؛ فعالیت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه در زمینه دانش‌بنیان‌ها باعث امیدآفرینی می‌شود و همچنین باعث می‌شود تا سرمایه اجتماعی سازمان اوقاف افزایش پیدا کند.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج سنت حسنه وقف در جامعه خاطرنشان کرد: ماندگاری وقف بسیار مهم است و فواید و برکاتش به جامعه نفع می‌رساند؛ باید تلاش کنیم تا مردم با سرمایه کم هم در این امر خیر مشارکت داشته باشند.

نمایشگاه «دستاوردهای نهاد وقف» عصر چهارشنبه ۲۱ مهر ماه با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه افتتاح شد.

این نمایشگاه به همت سازمان اوقاف و امور خیریه با موضوعاتی همچون حمایت از موسسات دانش‌بنیان، خدمات فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف، اجرای امینانه نیات واقفان، فعالیت‌های قرآنی سازمان اوقاف، بهره‌وری موقوفات، مدیریت، عمران و آبادانی بقاع متبرکه و حفظ و حراست از موقوفات در محوطه ساختمان شهید مطهری سازمان اوقاف و امور خیریه واقع در خیابان نوفل لوشاتو از ۲۱ مهر برپا شده است و تا ۲۸ مهر ادامه دارد.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا