خوزستان

فعالیت سه شیفته بنیاد مسکن جهت بازسازی مناطق زلزله‌زده/ کارها با فوریت در حال پیگیری است

به گزارش یولن از اهواز، اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن کشور امروز در حاشیه بازدید از روستای زلزله‌زده سرشط اندیکا اظهار کرد: از همان دقایق ابتدایی که استان خوزستان و منطقه اندیکا دچار حادثه زلزله شد همه مسوولین با فوریت وارد عمل شدند.

وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز سریعا وارد عمل شد و در منطقه حضور پیدا کرد و بحث تشکیل پرونده و ارزیابی خسارت را انجام داد.

رئیس بنیاد مسکن کشور عنوان کرد: دستور رئیس جمهور بر این بود که بحث بازسازی به فوریت آغاز شود و بنیاد مسکن در انتظار مصوبات نماند چرا که ممکن است مصوبات پس از چند روز انجام شود.

وی افزود: براساس همین دستور، بنیاد مسکن وارد عمل شد و ما حدود سه هزار واحد خسارت‌دیده داریم که یک هزار واحد نیازمند تخریب و بازسازی و دو هزار واحد با تامین اعتبارات قابلیت تعمیر را دارا می‌باشد.

نیکزاد بیان کرد: همکارانمان از بنیاد مسکن کشور چندین روز در این منطقه مستقر شدند و بنیاد مسکن استان از همان ساعات اولیه حضور داشتند؛ الحمدلله تشکیل پرونده واحدها نهایی شده است و امروز قرار بر این است که انشالله آواربرداری واحدها آغاز شود.

رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: بحث تامین و ارسال مصالح طی جلساتی که در تهران برگزار شد و با به میدان آمدن شرکت‌های بنیاد انجام شده است و مقداری از مصالح اعم از میله‌گرد در مسیر است و در حال حمل به منطقه است.

وی افزود: بحث بازسازی مناطق زلزله‌زده از امروز آغاز می‌شود و بایستی به فوریت به اتمام برسد اما در برخی مناطق مثل روستای سرشط فرصت آنچنانی نداریم و احتمالا تا چهل روز دیگر، سرمای هوا اجازه‌ی کار را نخواهد داد به همین دلیل در برخی مناطق مثل این روستا مسئول ستاد انتخاب کرده‌ایم و قرار بر این است که دوستان با جدیت و سه شیفته کار کنند تا قبل از ورود به فصل سرما واحدهای مردم آماده شود.

انتهای پیام/ع


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا