کردستان

فعالیت مجدد۵۴ جایگاه عرضه سوخت در کردستان/ امکان سوخت‌گیری با کارت در ۴ جایگاه

عبدالله گیتی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در سنندج اظهار کرد: اختلال در بخشی از سیستم سامانه هوشمند در جایگاه‌های سوخت کشور و استان کردستان از ظهر دیروز همزمان با سراسر کشور اتفاق افتاده که تلاش برای رفع آن در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد:‌ براساس دستورالعمل ابلاغی، از همان لحظه بروز این اختلال به منظور رفاه و ادامه خدمت‌رسانی به مردم، بلافاصله تیم‌های تخصصی به جایگاه‌ها سطح استان اعزام شدند تا تلمبه‌ها را از مدار خارج و مردم بتوانند با نرخ آزاد ۳ هزار تومانی و و نفتگاز با نرخ ۶۰۰ تومان سوخت‌گیری کنند.

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، در حال حاضر ۵۴ جایگاه از ۸۵ جایگاه مربوط به نفت و گاز در استان سوخت‌رسانی به ویژه در سنندج مرکز کردستان بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و در ۴ جایگاه مهم نیز سوخت‌گیری به صورت هوشمند و با کارت انجام می‌شود.

گیتی‌منش با بیان اینکه تا حل مشکل سیستم، فعلا با نرخ آزاد سوخت‌گیری در کشور و استان انجام می‌شود، عنوان کرد: این مشکل کشوری بوده و هیچ برنامه‌ای برای افزایش نرخ بنزین وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در زمینه تامین بنزین و نفتگاز در جایگاه‌ها مشکلی در استان نداریم، عنوان کرد: شایعات مربوط به افزایش قیمت سوخت کذب بوده و فرآورده به میزان کافی در انبارهای نفت و جایگاه‌های استان وجود دارد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱/ی


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا