سلامت

فوت ۳ بیمار کووید ۱۹ در شبانه‌روز گذشته در کشور

فوت ۳ بیمار کووید ۱۹ در شبانه‌روز گذشته در کشور

به گزارش یولن از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۱۷ هزار و ۱۵۵ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۲۲ هزار و ۳۵۷ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۲۲ هزار و ۱۲۵ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۹۶۱ هزار و ۶۳۷ دُز رسید. در شبانه روز گذشته ۹۶۵ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.  

از دیروز تا امروز ۶ آبان ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۷ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۵۷ هزار و ۲۴۰ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، سه بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۵۶۵ نفر رسید. تاکنون ۷ میلیون ۳۳۱ هزار و ۴۳۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۱۴۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۵۴ میلیون و ۳۴۲ هزار و ۴۱۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. اکنون چهار شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۸۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا