کرمان

فکری: تمرینات خوبی داشتیم/امیدوارم روندمان را ادامه دهیم

فکری: تمرینات خوبی داشتیم/امیدوارم روندمان را ادامه دهیم

به گزارش یولن از رفسنجان، محمود فکری امشب در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: بازی فردا خدا را شکر در بازی مقابل آلومینیوم فضای برای ما عوض شد و بچه‌ها بازی خیلی خوبی ارائه دادند و توانستیم در آن بازی امتیاز بگیریم و از شرایط باخت بیرون بیاییم.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان ادامه داد: تمرینات خوبی گذراندیم و بچه‌ها با نشاط و شادابی کامل کار کردند و امیدواریم در بازی فردا بتوانیم روندمان را ادامه دهیم که هم در درجه اول نبازیم و امتیاز از این بازی بگیریم و نیم‌نگاهی هم به برد داریم.

فکری گفت: تیم مس رفسنجان واقعا تیم بسیار خوبی است و بازیکنان بسیار خوبی دارد و مربی دارد که مراحل مربی‌گری خود را از رده‌های پایین شروع کرده و سال‌های سال زحمت کشیده و به اینجا رسیده و از طرفی ثبات مربی‌گری در این تیم وجود دارد؛ یعنی آقای ربیعی تیم را خودش بالا آورده و در این چند سال در این تیم هست و شناخت کافی به این تیم دارد و تیم را تقویت کرده است، تیم بسیار خوبی است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم فردا بدون مسائل حاشیه‌ای و بدون هیچ جنجالی و مشکلی بازی خوبی داشته باشیم و به امید خدا هم بازی خوبی شاهد باشیم و هم اینکه از این بازی بتوانیم امتیاز بگیریم و به مسجد سلیمان برگردیم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا