فرهنگ و هنر

قاضی زاده هاشمی: جوهره پاک در خانواده شهدا منجر به شهید پروری شده است

قاضی زاده هاشمی: جوهره پاک در خانواده شهدا منجر به شهید پروری شده است

به گزارش یولن از فیروزآباد، امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور، رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور  دوشنبه ۴بهمن ۱۴۰۰ با هدف شرکت در یادواره شهید علی اکبر حبشی و گرامیداشت شهدای کربلای ۴ و ۵ وارد فیروزآباد شد و با حضور در گلزار شهدای این شهرستان مورد استقبال نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه محترم فیروزآباد و فرماندار آن شهرستان و هیئت رزمندگان قرار گرفت.

وی هم چنین با خانواده های شهیدان علی اکبر و علی اصغر امیری و همچنین جانباز ۷۰درصد محمد صالح زارعی در شهرستان فیروزآباد دیدار کرد و در این دیدار از حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به عنوان یک مسئول انقلابی و ولایت مدار استقبال کردند و به بیان خاطراتی از شهدا پرداختند.

شهیدان علی اکبر و علی اصغر امیری ۴دی ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ در منطقه شلمچه به مقام رفیع شهادت رسیدند و محمد صالح زارعی جانباز ۷۰درصد در ۱۸فروردین سال ۱۳۶۱در منطقه فکه، ۲۵بهمن سال۱۳۶۴ در منطقه اروند رود، ۴تیر و ۲۳دی ماه ۱۳۶۵ در منطقه فاو و شلمچه از نواحی مخ و مخچه، ران راست ، زانوی چپ، شکم، بدن و صورت جانباز شد. 

قاضی زاده هاشمی گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا فرصت مطلوبی برای ما به شمار می رود و زیارت خانواده شهدا توفیق بزرگی است و استفاده از محضر خانواده شهدا باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد و هر یک از این خانواده ها گنجی برای انقلاب اسلامی هستند که می توانند ارزش ها و آرمان های انقلاب را به نسل جدید منتقل کنند.

وی اظهار کرد: تقدیم کردن دو شهید در یک خانواده در یک روز توسط خانواده امیری نشان می دهد که جوهره ی پاکی در این خانواده وجود دارد که منجر به شهید پروری شده است.

انتهای پیام/ف/ ص


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا