فرهنگ و هنر

قدردانی اعضای گروه محمد رسول الله (ص) از کادر درمان+فیلم

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی یولن همزمان با ایام هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر (ص) اعضای گروه مدیحه‌سرایی و هم‌آوایی محمد رسول الله (ص) با حضور در بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تقدیر از کادر درمان بیمارستان به اجرای برنامه پرداختند.

رحیم قربانی سرپرست گروه محمد رسول الله (ص) درباره این اقدام اعضای گروه به فارس گفت: در راستای تشکر و قدردانی از زحمات کادر درمان و تبریک ایام مبارک هفته وحدت و ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد صل الله علیه وآله وسلم و امام صادق علیه‌السلام، جمعی از اعضای گروه همخوانی و تواشیح محمد رسول الله بسیج تهران در بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور یافتند و از کادر درمان تقدیر کردند.

 

وی ادامه داد: در این برنامه اعضای گروه ضمن تقدیم گل به نیروهای درمانی، در بخش‌های مختلف بیمارستان به اجرای اثرهای «یارسول الله» و «دعای فرج امام زمان (عج)» پرداختند.

قربانی از تولید نماهنگ «یارسول الله مدد» با همکاری بیمارستان بعثت خبر داد و گفت: این اثر توسط روابط عمومی معاونت بهداشت و درمان وبیمارستان بعثت نهاجا باهمکاری سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهیه شده است.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا