فرهنگ و هنر

قرارداد جدید بیمه «عمر و حادثه» و «حوادث غیرمترقبه» ایثارگران منعقد شد

قرارداد جدید بیمه «عمر و حادثه» و «حوادث غیرمترقبه» ایثارگران منعقد شد

به گزارش یولن، قرارداد بیمه‌های اجتماعی ایثارگران شامل بیمه «عمر و حادثه» و «حوادث غیرمترقبه» سال ۱۴۰۱ ایثارگران با شرکت برنده مناقصه یعنی بیمه تجارت نو منعقد شد. بر اساس این قرارداد ایثارگرانی که شاغل و یا بازنشسته دستگاه‌های دولتی نبوده و تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند، چنانچه به هر دلیل فوت و یا نقص عضو شوند تحت پوشش بیمه عمر و حادثه قرار دارند.

بر اساس قرارداد منعقد شده شرکت بیمه برای فوت به هر علت مبلغ ۱۵ میلیون تومان و برای نقص عضو حداکثر تا مبلغ ۱۵ میلیون تومان غرامت به خانواده متوفی و یا شخصی که دچار نقص عضو شده است پرداخت می‌کند.

سقف خسارت ناشی از حوادث غیرمترقبه و آتش‌سوزی منازل مسکونی و اثاثیه ایثارگران در سال ۱۴۰۱ نیز تا سقف مبلغ ۷۰ میلیون تومان است، بنابراین ایثارگرانی که مشمول این خدمات می‌شوند در صورت بروز حادثه و حوادث غیرمترقبه می‌توانند به ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور جهت بهره‌مندی از این خدمات مراجعه یا تماس بگیرند.

این قرارداد توسط محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و نیما نوراللهی مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره شرکت بیمه تجارت نو شرکت برنده مناقصه قرارداد بیمه‌های اجتماعی ایثارگران به امضا رسید.

جعفر واحدی سرپرست اداره کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه امضای این قرارداد گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۱ هیچ‌گونه حادثه ناگواری برای ایثارگران عزیز در پیش نباشد و این قرارداد صرفاً به عنوان حمایت و اطمینان خاطر خانواده‌های ایثارگر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی افزود: میزان سقف خسارات پرداختی نسبت به سال‌های قبل افزایش قابل‌توجهی داشته است و این فرصت به وجود آمده است که شرکت بیمه‌گر فرصت خدمت‌رسانی به جامعه معزز ایثارگری را به عنوان یک افتخار در تاریخچه خود ثبت کنند.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا