کرمان

قطعی برق در جبالبارز جیرفت به دنبال بارش شدید باران/راه ارتباطی ۱۰ روستا قطع شد

قطعی برق در جبالبارز جیرفت به دنبال بارش شدید باران/راه ارتباطی ۱۰ روستا قطع شد

ابوذر عطاپور فرماندار جیرفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت از قطعی برق بخش جبالبارز از صبح امروز خبرداد و گاظهار داشت: با توجه به حجم بارندگی‌ها در منلطق کوهستانی جبالبارز به‌علت خسارت به شبکه برق، برق بخش جبالبارز جیرفت مدت چندین ساعت است که قطع شده است .

وی افزود: هم‌اکنون ارتباط تلفنی هم با مرکز بخش جبالبارز جیرفت قطع شده است که با ارسال یک دستگاه تامین برق سیار درصدد هستیم ارتباط تلفنی و مخابراتی بخش جبالبارز را برقرار کنیم تا بتوانیم دیگر اطلاعات مناطق سیل‌زده را دریافت کنیم .

فرماندار جیرفت گفت : با توجه به قطعی برق امکان تامین سوخت خودروهای عبوری از محور ترانزیتی جیرفت – جبالبارز – سه‌راهی ابارق را با استفاده از یک دستگاه ژنراتور در محل جایگاه عرضه سوخت جبالبارز تا ساعاتی دیگر تامین خواهیم کرد .

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان هم از مسدود شدن ۱۰ راه روستایی در بخش جبالبارز جیرفت خبر داد.

مجتبی رئیسی گفت: محور ایرانشهر برجک مسدود شده است و با توجه به حجم بارش‌ها امکان مسدود شدن محور رودبار – زهکلوت و زهکلوت – ایرانشهر وجود دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از مسدود شدن آبنماهای محور فرعی مظفرآباد، بیژن‌آباد و آبسردوئیه در رودبار جنوب خبر داد و گفت: رانندگان از محور جایگزین بزرگراهی خلیج فارس استفاده کنند.

رئیسی با اشاره به بارش برف در محور جیرفت – ساردوئیه از مردم و رانندگان خواست با توجه به حجم بارش‌ها از ترددهای غیر ضروری جدا اجتناب کنند و در صورت تردد از گردنه‌های برفگیر جیرفت حتما زنجیر چرخ به‌مراه داشته باشند .

انتهای پیام/۸۰۰۳۲/ق


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا