کرمان

قلعه‌نویی: شاید اگر جام می‌آوردیم اینقدر گل‌گهر محبوبیت و مظلومیت پیدا نمی‌کرد/ مسئولان باشگاه من را مدیون خودشان کردند

قلعه‌نویی: شاید اگر جام می‌آوردیم اینقدر گل‌گهر محبوبیت و مظلومیت پیدا نمی‌کرد/ مسئولان باشگاه من را مدیون خودشان کردند

به گزارش یولن از کرمان، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از پیروزی مقابل نفت آبادان اظهار داشت: پیشاپیش عید مبعث را تبریک می گویم. از خداوند بخواهیم که همه دنیا در صلح و آرامش باشد. به منصوریان  و تیم تکنیکی او تبریک می گویم. فوتبال زیبایی بود. هر بازی که گل گهر می کند زیباست و دو سه گل دارد. به تیم گل گهر هم باید تبریک بگوییم. بعد از اتفاقاتی که برایمان افتاد در نیم فصل دوم که امتیاز گرفتن سخت می شود نسبت به نیم فصل اول دو امتیاز جلو هستیم.

قلعه‌نویی تصریح کرد:‌ بازیکنان ما بازی را خوب شروع نکردند. یکسری وظایف‌شان را انجام ندادند و گل خوردیم. بعد از گل شروع به بازی کردن، کردند. خدا را شکر که نیمه اول به گل رسیدیم اگر این اتفاق نمی‌افتاد یقیناً در نیمه دوم به مشکل می‌خوردیم. 

وی با اشاره به نیمه دوم گفت: در این نیمه یک گل دیگر هم زدیم. موقعیت‌هایی هم در ضد حمله داشتیم که بچه‌ها استفاده نکردند. ولی خیلی خوشحالیم به تیم بزرگ صنعت نفت موقعیت آنچنانی ندادیم. حتی گلی هم که خوردیم اگر مقداری وظایف‌شان را انجام می‌دادند. این گل بچگانه را دریافت نمی‌کردیم. ما روی اوت وظیفه داده بودیم که چه‌کار کنند. در مجموع سه امتیاز را گرفتیم و خوشحالیم که در حال برگشت به جدول هستیم. در حال ثابت کردن حقانیت‌مان هستیم. مردم می‌دانند که گل‌گهر چه تیم مظلومی است و فوتبال بازی می‌کند. مردم می‌دانند بازی‌های گل‌گهر پرگل است. حقانیت و مظلومیت گل‌گهر کم‌کم به همه مردم ثابت می‌شود. این باعث خوشحالی ما است. به آنچه می‌خواستیم رسیدیم. شاید اگر جام می‌آوردیم اینقدر گل‌گهر محبوبیت و مظلومیت پیدا نمی‌کرد. 

سرمربی گل‌گهر افزود:‌ از مسئولین تیم هم نهایت تشکر را دارم. در رأس آنها عتیقی، هیأت مدیره و اسفندیارپور مدیرعامل ما و … واقعاً شرایط سختی را گذراندیم. رفته رفته از آن شرایط خارج می‌شویم. ان‌شاءالله بتوانیم فوتبالی که مدنظرمان است را انجام بدهیم و امتیازات لازم را بگیریم. در این شرایط سخت مردم خوب سیرجان و رسانه‌ها در کنار تیم بودند و باید از تک‌تک آنها تشکر کنم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه بازی بعدی گل‌گهر با استقلال است و آیا پیرامون این بازی صحبت می‌کند، گفت: نه، در خصوص همین بازی صحبت کنیم. هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد. فینال صنعت نفت را گذراندیم تا فردا که ریکاوری می‌کنیم خوشحالی می‌کنیم بعد به بازی بعدی فکر می‌کنیم. 

وی در خصوص آمادگی سعید صادقی و درخشش او در بازی با صنعت نفت عنوان کرد: ما امروز یک بازیکن خیلی خوب داشتیم که گل‌گهر بود. سعید هم جزو آنها است. بازیکنان ما در همه پست‌ها دویدند و جنگیدند. ثمره آن حرکات سعید صادقی بود. باید از عتیقی، هیأت‌مدیره و مدیرعامل باشگاه تشکر کنم. من را سه ماه محروم کردند. باشگاه پشت من ایستاد.کمتر مسئولینی این کار را می‌کنند ولی این عزیزان این کار را انجام دادند و من را مدیون خودشان کردند. بعد هم این اتفاق افتاد، هر تیم دیگری بود شیرازه‌اش به هم ریخته بود. فقط لطف خدا و اهل بیت و درایت مدیران و تلاش بچه‌ها بود و من هم کمی سهم داشتم. با کمک تمام اعضای تیم توانستیم این تیم را مقداری بالا بیاوریم. رسانه‌ها و دوستان ما هم در آن شرایط سخت کنار ما بودند. از تک‌تک شما ممنون هستم.

  انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا