کرمان

قلعه‌نویی: فجر با برنامه بازی می‌کند/ آینده گل‌گهر را با همه سنگ‌اندازی‌ها خوب می‌بینم

قلعه‌نویی: فجر با برنامه بازی می‌کند/ آینده گل‌گهر را با همه سنگ‌اندازی‌ها خوب می‌بینم

به گزارش یولن از سیرجان، امیر قلعه‌نویی امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل فجر سپاسی اظهار داشت: بازی سختی داریم، تیم آقای کلانتری تیمی است که خیلی فوتبال با برنامه بازی می‌کند و آنها یک تیم سرعتی و در بازی دفاعی و حمله خیلی خوب هستند.

وی افزود: ما هم گل‌گهر هستیم و تمرینات خوبی را داشتیم. بچه‌های ما به آمادگی نسبی رسیدند، هم از نظر ذهنی و هم از نظر فنی، با توجه به آن مسائل ما فقط و فقط باید به این چهارده فینال که اولی آن فردا است، فکر کنیم و امیدواریم با یک بازی خوب بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: خیلی خوشحال هستم که سوپرجام اینجا برگزار شد، این نشان می‌دهد که سیرجان و گل‌گهر راه خودش را پیدا کرده هر چند با همه سنگ‌اندازی‌هایی که در طول راه ما بود و تا توانستند سنگ زدند ولی ما و باشگاه و شهرستان ما راه خودشان را پیدا کردند. این یک افتخاری بود برای مردم سیرجان و مجموعه باشگاه گل‌گهر که سوپر جام اینجا برگزار شد و یقینا ما باید قدر این موقعیت ها را بدانیم و تلاش کنیم بتوانیم مثل قبل و این اتفاقاتی که برای ما افتاد یک بازی خوب و شناور و توام با نتیجه باشد و خوشبختانه بچه‌های ما هم از هر نظر آماده هستند.

قلعه‌نویی در خصوص امیدواری به آینده گل‌گهر به کسب سهمیه آسیا گفت: ما با توجه به شرایط جدول وضعیت بدی نداریم واگر این چهارده بازی را آنچنان که مد نظر ما است بتوانیم امتیاز جمع کنیم آینده را خوب می‌بینیم. انشاءالله خدا در دادگاه الهی ما را مردود نکند، یقینا ما پیش خود، خدا و وجدان خودمان راحت هستیم و دیگر به آن مسائل فکر نمی‌کنیم. مردم به همه چیز رسیدند و فقط و فقط به مسائل فنی فکر می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم این چهارده تا بازی را به نحو احسن انجام دهیم.

وی در خصوص نقل و انتقالات هم گفت: یقینا ما لیست دادیم و باشگاه هم دارد نهایت تلاش خود را می‌کند، این نیست که باشگاه بی تفاوت باشد، یکی دو  بازیکن در این چند ساعت که تایم داریم شاید اتفاقاتی بیفتد و بعد از آن هم می‌توانیم سهمیه آزاد استفاده کنیم، این نیست که فقط امروز است. ما یکی دو تا بازیکن خارجی مد نظرمان است که بازیکن آزاد هستند، رایزنی ها را کردیم و شاید به توافقات اولیه هم رسیده باشیم و شاید بتوانیم از آن فرصت هم استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: دو اتفاق در این چند وقت برای تیم و باشگاه افتاد که یک مقدار تیم و باشگاه از نظر روحی و روانی به هر حال از مسیرش خارج شد ولی همه مجموعه داریم تلاش می‌کنیم که انشاءالله به شرایط آرمانی برگردیم و مجموعه باشگاه هم با توجه به لیستی که دادیم، دارند تلاش می‌کنند ولی تا الان ما یاری را جذب نکردیم ولی مطمئن هستیم باشگاه نهایت تلاش خود را می‌کند و در این چند ساعت شاید یک اتفاقاتی بیفتد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا