اردبیل

لزوم برنامه ریزی برای احداث دومین شهرک اداری در مرکز استان اردبیل

لزوم برنامه ریزی برای احداث دومین شهرک اداری در مرکز استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، کاظم دبیر پیش‌ازظهر امروز در جریان بازدید سرزده از اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به این‌که متناسب با رشد منابع انسانی و وظایف و ماموریت‌های سازمانی دستگاه‌های دولتی استان در اردبیل به‌عنوان مرکز استان، فضاهای اداری توسعه نیافته است که با احصای نیازهای دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و اولویت‌بندی آن، برنامه‌ریزی برای احداث دومین شهرک اداری استان انجام گرفته است.

وی افزود: اجرای دقیق نظام آراستگی ادارات و تکریم ارباب رجوع به معنای واقعی که بتواند در جلب حداکثری رضایت‌مندی مردم موثر باشد، دارای اهمیت است و دولت مردمی آیت‌الله رئیسی در کنار توجه به نیازهای اداری و تأمین معیشت و رفاه کارکنان دولت، توجه جدی به حل مشکلات مردم دارد.

اقدامات اثرگذار دولت سیزدهم در حل مشکلات حوزه منابع مالی، انسانی و اداری

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل ادامه داد: در یک‌سال اول خدمت دولت سیزدهم، اقدامات ملموس و اثرگذاری در حل مشکلات حوزه منابع مالی، انسانی و اداری از قبیل پرداخت دیون ادارات و مطالبات کارکنان و بازنشستگان، تبدیل وضعیت استخدامی جامعه ایثارگران و شاهد و اقدام برای سامان‌دهی نیروهای شرکتی و قراردادی عملیاتی شده است.

دبیر بیان کرد: تقویت کارکرد و نقش فرهنگی دستگاه‌ها و سازمان‌های فرهنگی استان اردبیل دارای اهمیت است؛ به لحاظ ماموریت‌های فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، تأمین منابع اعتباری برای توسعه و تکمیل ساختمان اداری و تأمین مسکن کارمندان از محل مسکن ملی با اولویت پیگیری می‌شود.

گفتنی است؛ در این بازدید که فرماندار اردبیل، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری و مدیر دفتر فناوری استانداری، معاون استاندار اردبیل را همراهی می‌کردند، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ضمن قدردانی از تأمین اعتبار لازم برای رفع بخشی از مشکلات مالی و پرداخت بدهی گذشته این اداره‌کل توسط استانداری، مشکلات و کمبودهای مورد نظر را مطرح کرد.

انتهای پیام/۳۷۲۷/ی


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا