آذربایجان غربی

لزوم توجه ویژه به ظرفیت‌های آذربایجان‌غربی/ مدیرانی که صلاحیت علمی و تقوایی دارند، انتخاب شوند

به گزارش یولن از ارومیه، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: یکی از نیاز های کنونی جامعه اسلامی، وحدت است؛ امروز دشمنان اسلام دنبال ایجاد تفرقه مابین مذاهب و بلاد های اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین قریشی افزود: امروز وحدت در استان آذربایجان غربی ساری و جاری است لذا بر مسلمانان واجب است که نسبت به موضوع وحدت حساس باشند چرا که دشمنان نظام و اسلام دنبال ایجاد تفرقه مابین اقوام و مذاهب هستند.

وی با اشاره به اقدامات اخیر قوه قضائیه و حکم صادر شده به رئیس و معاونین سابق بانک مرکزی گفت: قوه قضائیه موضوع مبارزه با فساد و ظلم ستیزی را با جدیت پیگیری کند. تمامی سازمان ها و نهاد ها با روحیه مبارزه با فساد وارد عمل بشوند تا کانون های فساد را ریشه کن کنند‌ و عدالت در جامعه ساری و جاری شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دولت مردمی روی کار آمده است تأکید کرد: دولت محترم مدیرانی که صلاحیت علمی، تقوایی و رفتاری دارند را انتخاب کند.

وی خطالب به مسئولان دولت سیزدهم گفت: مدیرانی که انتخاب میشوند اهل تقوا باشند چرا که هرچیزی تخصص نیست؛ هرکس که متخصص باشد ولی از خداوند ترسی نداشته باشد دست به هرکاری می‌زند تقوا و تخصص باهم باید باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: یکی از روش های مبارزه با فساد؛ انتخاب مدیران با تقوا و متعهد است.

حجت‌الاسلام و المسلمین قریشی با اشاره به ظرفیت های بالقوه استان ها در حوزه های مختلف گفت: دولت محترم نسبت به ظرفیت های استان های سراسر کشور نگاه مضاعفی داشته باشد. چرا که توجه ویژه به استان ها می تواند نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور داشته باشد.

این مقام مسئول با اشاره به هم مرز بودن استان آذربایجان با سه کشور جمهوری آذربایجان، عراق و ترکیه گفت:  با توجه به موقعیت جغرافیایی و هم مرزی با ۳ کشور و داشتن بزرگترین پایانه صادرات و واردات خشکی کشور در استان باید این استان به قطب گمرکی کشور تبدیل شود.

قریشی ضمن تبریک به انتخاب استاندار جدید آذربایجان غربی گفت: استاندار آذربایجان غربی از مدیران توانمند، متعهد و با ایمان در مدیریت های استانی استفاده کند.

وی ادامه داد: استاندار جدید آذربایجان غربی باید با بکارگیری مدیران متخصص، باتقوا، نخبگان و افراد برجسته، این استان را در مسیر رشد و توسعه به جایگاه واقعی اش برساند.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا