البرز

لطفا رعایت اصول بهداشتی را جدی بگیرید/کرونا ۶۳۱۴ البرزی را از بین برد

به گزارش یولن از کرج، شهرام صیادی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، در خصوص آخرین وضعیت کووید ۱۹ در استان البرز، گفت: با توجه به شیوع بیماری در استان‌های همجوار البرز و قرمز شدن وضعیت کرونایی در این استان‌ها انتظار می‌رود رعایت اصول بهداشتی بیش از پیش در دستورکار مردم قرار بگیرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه نباید به کاهش نسبی آمار امیدوار بود، ادامه داد: روند واکسیناسیون به خوبی در حال طی شدن است و توصیه می‌کنیم تمام اقشار برای واکسیناسیون خود اقدام کنند.

صیادی در ادامه ضمن تشریح آمار بیماری در استان، با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری تا کنون مجموع آمار مبتلایان و مشکوک به کرونا  ۷۶ هزار و ۱۴۵ نفر بود، یادآور شد: از دیروز تا امروز ۷ آبان ۱۴۰۰، ۶۴ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۵۲۲ نفر در مراکز درمانی بستری هستند که از این تعداد، ابتلای ۲۴۷ نفر به بیماری کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.

این مقام مسؤول تصریح کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۶۳۱۴ نفر رسیده است؛ در همین مدت زمان ۶۹ هزار و ۳۰۸ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

انتهای پیام/ج


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا