مازندران

لیگ برتر فوتبال کشور| سوغات سه امتیاز نساجی از مشهدالرضا / امام رضا ضامن نساجی شد

لیگ برتر فوتبال کشور| سوغات سه امتیاز نساجی از مشهدالرضا / امام رضا ضامن نساجی شد

یولن ورزشی ـ سرویس ورزشی| در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، نساجی مازندران که در بلاتکلیفی و خانه به دوشی به سر می‌برد، اینبار در مشهد و در ورزشگاه امام رضا (ع) از تیم ذوب‌آهن اصفهان میزبانی کرد.

 ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران برای این بازی با ترکیب زیر به میدان رفت:
علیرضا حقیقی، حامد شیری، سعید غلامعلی بیگی، حسن نجفی، مرتضی منصوری، مهرداد عبدی، اکبر صادقی، مسعود شجاعی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، کریم اسلامی.
 

مهدی تاتار سرمربی ذوب آهن اصفهان هم در این بازی با ترکیب زیر به میدان رفت:
حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، محمد قریشی، محمد سلطانی مهر، مسعود ابراهیم زاده، رضا خالقی فر، میلاد جهانی، آرمان قاسمی، سجاد جعفری، محمد خدابنده لو، سینا اسدبیگی
در ابتدای این دیدار ذوب آهن تا حدودی بیشتر از نساجی مالک و توپ و میدان بود اما دو تیم چندان موقعیت خوبی را به روی دروازه هم ایجاد نکردند تا بازی مالکانه ای را از هر دو تیم شاهد باشیم.

این بازی که بیشتر در میانه میدان دنبال می‌شد اما چند موقعیت خطرناک هم داشت. میلاد جهانی بازیکن ساروی ذوب آهن در چند صحنه در موقعیت گلزنی قرار داشت و چند بازی سازی خوب نیز داشت اما ذوبی‌ها در ضربه نهایی موفق نبودند تا دروازه نساجی بسته بماند.

اما نساجی هم که بیشتر به فکر حفظ توپ در نیمه نخست بود، چندین بار به سمت دروازه ذوب حمله‌ور شد اما نساجی هم موفق به گلزنی در نیمه نخست نشد تا نیمه اول این دیدار بدون گل به پایان برسد.

در شروع نیمه دوم اما نساجی بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان ابتدای بازی موفق به گلزنی شد. در دقیقه ۴۷ ارسال کرنر از مسعود شجاعی و ضربه سر مهرداد عبدی به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و در برگشت ایوب کلانتری در شش قدم توپ را وارد گل کرد تا خوشحالی به اردوی نساجی‌چی‌ها بیاید.

اصفهانی‌ها بعد دریافت گل سراپا حمله شدند اما دفاع خوب نساجی نگذاشت تا ذوبی‌ها به گل تساوی خود در این دیدار برسند.

نساجی‌چی‌ها که مثل همیشه بعد به ثمر رساندن یک گل ارضا شدند و میلی به گلزنی نداشتند، اسیر حملات ذوبی شدند اما درخشش حامد شیری و سایر مدافعین و دفع توپ های حقیقی مانع گلزنی ذوبی‌ها شد.

در حالی که ذوبی‌ها برای جبران گل قصد میدان دادن به نساجی را هم نداشتند، اما نساجی یکی دو موقعیت نصفه نیمه بدست آورد اما آنها هم توان به ثمر رساندن گل را نداشتند تا نتیجه بازی بی تغییر بماند.

تلاش ذوبی‌ها هم بی‌اثر ماند و در ۵ دقیقه وقت اضافه هم هیچ اتفاق خاصی نیفتاد تا نساجی فاتح این نبرد باشد و سه امتیاز این دیدار را در مشهد کسب کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا