اخبار ورزشی

لیگ برتر والیبال| پایان روند شکست‌ناپذیرها در اصفهان/ نبرد خودروسازان با مدعیان

به گزارش خبرنگار ورزشی یولن، هفته پنجم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» فردا (یکشنبه) با برگزاری هفت دیدار به میزبانی سیرجان، رفسنجان، گرگان، ارومیه (دودیدار)، مریوان و اصفهان پیگیری خواهد شد.

در مهمترین مسابقه این هفته، تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و لبنیات هراز آمل که بدون شکست و با چهار برد و به ترتیب ۱۱ و ۱۰ امتیاز در رتبه اول و سوم جدول قرار دارند، به مصاف یکدیگر خواهند رفت. شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم سپاهان این هفته فرصت مناسبی دارند تا علاوه بر تثبیت صدرنشینی خود، یکی از رقیبان جدی لیگ برتر امسال را با نخستین شکست روبرو کنند.

از سوی دیگر تیم لبنیات هراز آمل که هدایت آن را بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران بر عهده دارد، در بازی‌های حساس عملکرد بسیار خوبی از خون نشان داده و تیمی از پیش باخته نیست. نمایندگان اصفهان و آمل در هفته چهارم در دیداری پنج سته و خارج از خانه، موفق به شکست حریفان خود (شهرداری ورامین و سایپا) شدند و از نظر ریکاوری بعد از مسابقه سنگین در شرایط یکسانی قرار دارند و فولاد مبارکه سپاهان امیدوار به کسب پیروزی با امتیاز میزبانی در این مسابقه است.

در دیگر مسابقه مهم این هفته تیم شهرداری ارومیه که سومین تیم بدون شکست لیگ برتر مردان است، در سالن غدیر ارومیه میزبان سایپا تهران است و محمدرضا تندروان سرمربی این تیم امید زیادی به شکست نارنجی‌پوشان در بازی خانگی دارد تا در صورت کوچکترین غفلت دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و لبنیات هراز آمل در جایگاه نخست جدول قرار گیرد.

سایپا حریف سرسختی برای تیم‌های لیگ برتری است اما از سوی دیگر به دلیل شکست سه بر دو در دو هفته گذشته لیگ برتر مردان مقابل تیم‌های لبنیات هراز آمل و شهرداری ورامین کمی خسته به نظر می‌رسد و در هفته پنجم در بازی خارج خانه کار دشواری برابر شهرداری ارومیه خواهد داشت. اگر شاگردان پیمان اکبری در تیم شهرداری ارومیه این هفته مغلوب میهمان خود شوند، دو تیم از جمع شکست ناپذیرها خارج خواهند شد.

شاگردان سعید رضایی در تیم فولاد سیرجان ایرانیان که با سه برد و هشت امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارند، در هفته پنجم مرحله مقدماتی در بازی خانگی میزبان پیکان تهران هستند. تیم پیکان تهران درحال حاضر با دو برد و ۶ امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد و در هفته پنجم به دنبال کسب سومین پیروزی خود در این رقابت‌ها است تا از جمع مدعیان فاصله زیادی نداشته باشد.

در دیدار تیم‌های پایین جدول نیز مسابقه پاس گرگان با هورسان رامسر جذابیت خاص خود را دارد. هورسان بدون برد این هفته میهمان نماینده گرگان است که با یک برد و چهار امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارد. همجوار بودن دو استان گلستان و مازندران، حساسیت این مسابقه را دو چندان کرده است و پاس گرگان به دنبال کسب دومین برد و قرار گرفتن در میانه جدول است.

همچنین دیدار تیم‌های مس رفسنجان و شهرداری گنبد که تنها یک برد در پرونده کاری این فصل خود دارند، میدانی برای محک عظیم جزیده سرمربی جدید نماینده گنبد است. این مربی در هفته چهارم هدایت شهرداری را بر عهده گرفت و در نخستین میدان پیش روی خود موفق به شکست آذرباتری ارومیه در بازی خانگی شد و این هفته در رفسنجان بدنبال دومین برد خود با این تیم است.

* برنامه کامل هفته پنجم لیگ برتر مردان به شرح زیر است:

ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۵

آذرباتری ارومیه – شهرداری ورامین

سیرجان، سالن سردار سلیمانی، ساعت ۱۶

فولاد سیرجان ایرانیان – پیکان تهران

گرگان، سالن امام خمینی (ره)، ساعت ۱۶

پاس گرگان – هورسان رامسر

رفسنجان، سالن ۹ دی، ساعت ۱۶

مس رفسنجان – شهرداری گنبد

مریوان، سالن زاگرس، ساعت ۱۶

راه‌یاب ملل مریوان – شهداب یزد

اصفهان، سالن ۲۵ آبان، ساعت ۱۷

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – لبنیات هراز آمل

ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۸

شهرداری ارومیه – سایپا تهران

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا