همدان

مجاهدت‌ها و موفقیت‌های کشور را برای نسل جوان تبیین کنید

مجاهدت‌ها و موفقیت‌های کشور را برای نسل جوان تبیین کنید

به گزارش خبرگزاری یولن از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات نصر و تجلیل از امیر سرتیپ محمد جوادی، با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عرصه امنیت، دفاع مقدس و مدافع حرم، اظهار کرد: مراسم تجلیل از امیر جوادی، مراسم تجلیل از همه مجاهدت‌ها و تلاش‌هایی است که در ارتش جمهوری اسلامی اتفاق افتاده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز با صدای بلند می‌توانیم در رابطه با این مجاهدت‌ها گفت‌وگو کنیم، گفت: اگر این رشادت‌ها و ایستادگی‌ها نبود، امروز این کشور نیز سرپا نبود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به رشادت‌های چهل سال گذشته در عرصه‌های مختلف، یادآور شد: جمهوری اسلامی دارای گذشته بسیار روشنی است که می‌توانیم آن را برای نسل حاضر و آینده، به خوبی و با افتخار ترسیم کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن امروز در فضای مجازی به دنبال سیاه نشان دادن گذشته و ایجاد ناامیدی نسبت به آینده است بیان کرد: نسل امروز در فضای مجازی با حملات ناجوانمردانه‌ای روبروست و لذا ضروری است با معرفی این رشادت‌ها و موفقیت‌ها، ضمن دفاع و حمایت از الگوهای اصیل نظام اسلامی، آنها را به نسل جوان معرفی کنیم.

شعبانی با اشاره به اینکه قطعا در کشور با مشکلاتی روبرو هستیم، اما نقاط روشن و نورانی بسیاری نیز وجود دارد که باید بتوانیم این مسائل را به به درستی بیان و تبیین کنیم با طرح این سوال که کدام کشور را می‌توان نام برد که این گونه ملت‌اش مجاهدانه در میدان حاضر بوده‌اند؟ خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس، ما حتی سیم خاردار هم نداشتیم اما با همین دستان خالی در برابر تمام مستکبران عالم ایستادگی کردیم.

وی با تاکید بر اینکه ما امروز همان ملت دیروز هستیم، گفت: همان طور که در دفاع مقدس، امثال امیرجوادی‌ها در برابر دنیا با تمام توان ایستادگی کردند، نسل امروز نیز با الگوگیری از گذشتگان خود، کار را به جایی رسانده‌اند که پهپاد آمریکایی را با همه پیچیدگی‌اش پایین می‌آوردند و یا پس از عملیات موشکی عین الاسد، آمریکا تنها تهدید و شعارهای توخالی عنوان می‌کند و جرات انجام کاری را ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امنیت امروز کشور، نتیجه مجاهدت‌های دیروز امثال امیرجوادی‌هاست، یادآور شد: امروز اگر در عرصه‌های مختلف با مشکلاتی روبرو هستیم لازم است تا به مدیریتی که در دوران دفاع مقدس داشتیم برگردیم.

وی با بیان اینکه باید شاخصه‌های مدیریتی آن دوران را به دست بیاوریم و با همان ضوابط، امروز نیز عمل کنیم و کار را پیش ببریم، یادی نیز از شهدای سایت سوباشی کرد و اظهار داشت: در یک روز ۱۹ نفر در سایت سوباشی برای حفاظت از امنیت کشور به شهادت رسیدند و لذا می‌توان به عنوان قدردانی از این زحمات و مجاهدت‌ها، در نامگذاری معابر و خیابان‌های شهری نسبت به شهدای سوباشی و شهدای خلبان توجه بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا