کرمان

محتکران و قاچاقچیان ۸۰ تن کالای اساسی در دام پلیس کرمان

محتکران و قاچاقچیان ۸۰ تن کالای اساسی در دام پلیس کرمان

به گزارش یولن از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، هنگام پایش خودروهای عبوری در محور کرمان- بم در ایستگاه بازرسی «مرصاد» سه دستگاه تریلر حامل انواع روغن خوراکی را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون‌ها، ۳۳ تن و ۱۰۰ کیلو انواع روغن خوراکی که کارشناسان ارزش آنها را بیش از  ۱۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، کشف شد و در این رابطه سه متهم دستگیر و به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

پلمب انبار احتکاری در بم

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۱ تن و ۴۹۶ کیلوگرم اقلام خوراکی احتکار شده از جمله برنج، روغن و … در انباری در شهرستان بم خبر داد.

سرهنگ عبدالعلی روانبخش بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بم در پی اقدامات اطلاعاتی و فنی، از احتکار ارزاق عمومی در انباری در حاشیه شهر مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی قضائی و با حضور کارشناسان اداره صمت در بازدید از انبار مورد نظر، ۲۱ تن و ۴۹۶ کیلوگرم اقلام خوراکی احتکار شده را کشف کردند.

۱۳ تن آرد و ۴ تن تخم مرغ در کرمان کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف ۱۳ تن و ۲۰۰ کیلوگرم آرد و ۴ تن تخم مرغ از ۲ منزل در شهر کرمان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی این پلیس طی اقدامات فنی و پلیسی از وجود مقادیری کالای قاچاق در ۲ منزل در سطح شهر کرمان مطلع شدند که در بازرسی صورت گرفته از منزل اول، ۱۳ تن و ۲۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق و فاقد مجوز را کشف، که کارشناسان ارزش آنها را ۲ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در بازرسی صورت گرفته از منزل دوم نیز ۳ تن و ۹۶۰ کیلوگرم تخم مرغ احتکاری کشف شد، تصریح کرد: در مجموع ۲  متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

احتکار ۹ تن روغن خواکی در رابر

سرهنگ حمید ناصری فرمانده انتظامی شهرستان رابر اظهار داشت: در پی شناسایی یک انبار حاوی روغن خوراکی توسط ماموران انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان پیگیری موضوع بلافاصله در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در بازرسی از این انبار، ۹ تن و ۵۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی جامد و مایع کشف و یک نفر متهم نیز دستگیر شد.

شناسایی و پلمب انبار احتکار روغن مایع خوراکی و ماکارونی در شهربابک

دادستان عمومی و انقلاب شهربابک از کشف بیش از  دو و نیم تُن روغن مایع خوراکی و بیش از ۵۰۰ کیلوگرم ماکارونی احتکاری در شهر خورسند شهربابک خبر داد.

علیرضا مظفری در تشریح این خبر افزود: با شناسایی و پلمب انبار احتکار روغن مایع خوراکی در شهر خورسند شهربابک و پایش انبار‌ محل دپو با همکاری تعزیرات حکومتی، نسبت به شناسایی و کشف دو و نیم تن انواع روغن خوراکی و بیش از ۵۰۰ کیلوگرم ماکارونی اقدام شد.

وی با اشاره به اینکه محل انبار روغن‌ها و ماکارونی مکشوفه احتکاری در شهر خورسند با جدیت دستگاه قضا پلمب شد، گفت: یک متهم نیز در این راستا دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق/ی


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا