تهران

محور هراز بازگشایی شد/ بارش شدید برف در محورهای هراز و فیروزکوه

ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار یولن در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی و جوی محورهای شرق استان تهران اظهار کرد: محور هراز که از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز از جنوب به شمال به دلیل بارش شدید برف، کولاک و همچنین ریزش کوه مسدود شده بود از دقایقی پیش بازگشایی و تردد به سهولت در جریان است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از جنوب به شمال و شمال به جنوب محور فیروزکوه عادی و روان در جریان است، اما به دلیل بارش برف در ارتفاعات در برخی نقاط شاهد کندی تردد هستیم.

وی افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و عادی گزارش شده و بارش باران در این محورها تاثیری در آمد و شد وسایل نقلیه نداشته است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: هموطنانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی هراز و فیروزکوه را دارند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ سفری کم خطر را سپری کنند.

وی بیان کرد: رانندگان وسایل نقلیه با به همراه داشتن تجهیزات کامل زمستانه مانند زنجیر چرخ، باک پر از بنزین، به همراه داشتن پوشاک و غذای کافی و همچنین اطمینان از سالم بودن سیستم های فنی و گرمایشی خودرو وارد محورهای کوهستانی شده تا در صورت بروز مشکل با کمترین خطر از مسیر عبور کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا