اصفهان

مدیران جدید درحال بررسی میزان بدهی شهرداری اصفهان هستند

علی صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به موضوع میزان بدهی شهرداری اظهار داشت: قرار بر این بوده است که مشخص شدن بدهی شهرداری به سرعت دنبال شود و آخرین اخبار این است که این کار انجام شده و از جانب برخی مدیران جدید شهرداری در حال راستی‌آزمایی و رفع اشکال است و کلیات آن در حال بررسی است تا جمع‌بندی نهایی شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: در خصوص اعدادی که مطرح می‌شود باید گفت نیاز است منتظر بمانیم تا عملیات اتفاق بیفتد؛ نکته‌ای که وجود دارد تفسیر افراد نسبت به بدهی است.

وی توضیح داد: به عنوان شورای ششم با عنایت به بدهی‌های سال جاری، سال‌های آتی و تعهدات مالی که ایجاد شده است بدهی را بین ۵ تا ۷ هزار میلیارد تومان تخمین می‌زنیم اما دیگران در تفسیر و ارزیابی‌شان بدهی مقطع سال جاری را محاسبه می‌کنند و معتقدند دیگر موارد نگاه بلند مدت است که منابع آن در سال‌های آتی تأمین می‌شود.

صالحی تصریح کرد: قاعده این است که دارایی‌ها، منابع، مصارف و هزینه‌هایمان را به صورت جامع در نظر بگیریم و همان‌طور که برای دارایی‌ها ارزش استهلاک قائل می‌شویم باید بدانیم بدهی‌های حاضر و آتی‌مان هم شامل این مورد می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد: تا چند روز آینده اعداد به طور رسمی استخراج می‌شود، فرم آن امضا خواهد شد و پس از آن به‌صورت قاطعانه و رسمی آن را به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ج/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا