یزد

مدیریت منابع آبی در اولویت جدی دولت است

به گزارش خبرنگار فارس از یزد، سیدمحمد حسینی در سفر یک روزه خود به استان یزد و حضور در شورای اداری با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش برای توسعه همه جانبه کشور، اظهار کرد: توجه ویژه به نظام آموزشی یکی از موثرترین راهکارهای حراست از ارزش های انقلاب است.

وی گره گشایی از کار مردم را اولویت دولت انقلابی دانست و افزود: مسئولان و دست‌اندرکاران در نظام جمهوری اسلامی ایران تا آخرین لحظه مسئولیت خدمت صادقانه را مد نظر قرار دهند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه با بیان این‌که مدیران در دولت سیزدهم تمام وقت و ظرفیت اداری خود را برای خدمت به مردم بسیج کردند، گفت: وزرای دولت مردمی از همان روز اول بعد از دریافت رأی اعتماد به وزارتخانه‌ها رفته و فعالیت خود را شروع کردند.

حسینی روحیه رئیس جمهور در سفرهای استانی و بازدید میدانی را ستودنی دانست و بیان کرد: ساماندهی مشکلات کنونی کشور در گروه احساس مسئولیت مدیران و هم افزایی جهادی است.

وی با بیان این که فردا روز فرهنگ عمومی است، تصریح کرد: توجه ویژه به فرهنگ از دیگر الزامات اجرایی و برنامه ریزی توسعه ای کشور است.

معاون رئیس جمهور رصد دقیق منشأ آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی را ضروری دانست و بیان کرد: متولیان امر توجه جدی به این مهم را در اولویت اجرایی خود قرار دهند.

حسینی با بیان این‌که استانها باید با بررسی دقیق راهکارهای توسعه فرهنگی به شورای عالی فرهنگ عمومی کشور جهت بدهند، خاطرنشان کرد: جزیره‌ای عمل کردن آفت توسعه فرهنگی در کشور است.

معاون رئیس جمهوری منشأ بسیاری از مشکلات موجود را ضعف فرهنگی عنوان کرد و گفت: نظام اسلامی نظامی فرهنگی است و این مهم را به طور ویژه مد نظر قرار خواهد داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تشکیل شورای عالی آب در کشور را از جمله اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات مدیریت منابع آبی دانست و بیان کرد: عزم دولت برای ساماندهی اوضاع آب جدی است و به این موضوع با توجه به وضعیتی که در کشور داریم توجه ویژه دارد.

حسینی در ادامه خطاب به استاندار یزد اظهار کرد: شایسته سالاری گزینه برای انتخاب مدیران در دولت سیزدهم است و انشاالله با نظارت و بررسی دقیق مدیریت ارشد این مهم در استان یزد انجام شود.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا