سلامت

مدیر کل امور تجهیزات سازمان غذا و دارو: ۴۰ درصد از تجهیزات پزشکی کشور تولید داخل است

مدیر کل امور تجهیزات سازمان غذا و دارو: ۴۰ درصد از تجهیزات پزشکی کشور تولید داخل است

به گزارش یولن، مهندس روح‌الله مزینانی روز سه شنبه در نشست تخصصی که در حاشیه برپایی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، کلینیکی، بیمارستانی و صنایع وابسته، با فعالان این حوزه برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: ۶۰ درصد تجهیزات مصرفی پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، کلینیکی، بیمارستانی و صنایع وابسته در کشور از طریق واردات از سایر کشورها تامین می‌شود.

وی ادامه داد: مسوولان فعالان حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، کلینیکی، بیمارستانی و صنایع وابسته وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صدد آن هستند تا عدد تولید داخل را افزایش و میزان واردات را کاهش دهند.

مدیر کل امور تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو ضمن تقدیر از برگزارکنندگان هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، کلینیکی، بیمارستانی و صنایع وابسته، بر حمایت از فناوران، تولیدکنندگان و فعالان این حوزه در راستای تولید بیش از پیش محصول داخلی مشابه نمونه خارجی آن و کاهش میزان وابستگی به واردات در این حوزه‌ها تاکید کرد.

مدیر کل امور تجهیزات سازمان غذا و دارو: ۴۰ درصد از تجهیزات پزشکی کشور تولید داخل است

به گزارش یولن، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، کلینیکی، بیمارستانی و صنایع وابسته امروز با حضور مدیر کل امور تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و معاونان درمان و غذا و دارو این دانشگاه، در نمایشگاه بین‌اللملی مشهد آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اتحادیه صنف فروشندگان لوازم و تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی مشهد و نمایشگاه بین‌اللملی مشهد، در قالب ۸۰ غرفه در سالن مفاخر و تالارهای ابوسعید، مولوی، بهار و انوری از تاریخ ۲۶ تا ۲۹ مهر ماه امسال و به مدت چهار روز در نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۸ هر روز از این نمایشگاه بازدید کنند.

محصولات ارائه شده در این نمایشگاه تخصصی، تولید داخل و حاصل تلاش متخصصان تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، کلینیکی، بیمارستانی و صنایع وابسته از سراسر کشور بوده که در این نمایشگاه در مقابل دید عموم مردم قرار گرفته است.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا