اصفهان

مردم صداقت رئیس جمهور را باور دارند

محمود معلمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برخورد خوب مردم در برابر اختلالات پیش آمده در موضوع بنزین اظهار داشت: در موضوع پیش آمده برای بنزین در مصاحبه مسؤولان صادقانه بیان شد که افزایش قیمت بنزین دروغ است و مشکل اصلی این است که نقص فنی و اختلال موقتی است و در صدد رفع آن هستیم و بحث گران کردن بنزین مطرح نیست.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: این صحبت‌ها باعث شد مردم باور کنند و برخورد خوبی داشته باشند؛ دشمن فکر می‌کرد اگر چنین کاری انجام دهد مردم دست به رفتارهایی می‌زنند که نظام را با چالش روبرو کنند اما مردم بدون توجه به دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند، صداقت رفتار مسؤولان و واکنش خوب و به موقع رسانه‌ها و ارائه اطلاعات دقیق را پذیرفتند و با صبر و حوصله مردم توطئه دشمنان خنثی شد.

وی تأکید کرد: توصیه‌ام به مسوولان این است که مانند همین داستان با مردم صادقانه رفتار کنند تا مردم با آن‌ها همکاری کنند؛ مردم به صداقت رفتار رئیس جمهور و دستگاه‌های دولتی ایمان دارند.

معلمی یادآور شد:مسؤولان از این اتفاق درس بگیرند و نقاط احتمالی ورود دشمن را بررسی کنند و ایرادات آن‌ها را برطرف کنند تا دشمن موفق نشود.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/آ/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا