سلامت

مرکز تجمیعی واکسیناسیون حرم حضرت معصومه راه‌اندازی شد

 به گزارش شنبه شب روابط عمومی معاونت بهداشتی علوم پزشکی قم، معاون بهداشتی این دانشگاه در این آیین با اشاره به روند واکسیناسیون در استان افزود: از ابتدای شروع واکسیناسیون در قم ۱۸ مرکز تجمیعی دایر شد و از امروز ۴۲ مرکز خدمات جامع سلامت نیز به این ظرفیت اضافه می‌شود.

 سیامک محبی همچنین از استقرار ۲ اتوبوس آمبولانس در مراکز پر تردد استان جهت سهولت و دسترسی آسان همشهریان برای تزریق واکسن خبر داد و تصریح کرد: از عموم مردم استان دعوت می کنیم در سریع ترین زمان ممکن و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای دریافت واکسن کرونا اقدام نمایند.  

محبی ادامه داد: تاکنون همکاری مناسبی در میان دستگاه‌های مختلف امنیتی و اجرایی و فرهنگی استان برای مقابله با کرونا وجود داشته و اقدام‌های پیشگیرانه موثری در جهت کاهش میزان ابتلا انجام گرفته است.

معاون علوم پزشکی قم خاطر نشان کرد: همزمان با سالروز ورود حضرت معصومه به قم مرکز واکسیناسیون حرم واقع در صحن امام رضا(ع) با ۲ لاین فعال همه روزه در ۲ شیفت کاری صبح و عصر پذیرای زائران و مجاوران کریمه اهل بیت خواهد بود.

از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون در قم بیش از یک میلیون و ۸۴ هزار دُز واکسن به جامعه هدف تزریق شده است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استان قم از نخستین روز از آبان‌ماه جاری در ردیف مناطق زرد و نسبتا پرخطر کرونایی کشور قرار دارد./

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا