سلامت

مرکز واکسیناسیون مصلی قم فعالیت خود را از سرمی‌گیرد

مرکز واکسیناسیون مصلی قم فعالیت خود را از سرمی‌گیرد

به گزارش روز شنبه دانشگاه علوم پزشکی قم، سیامک محبی در گفت وگویی افزود: با هدف حفظ سلامت زائرین و هماهنگی انجام شده با مدیریت ستاد اقامه نماز جمعه، مرکز واکسیناسیون مصلی راه اندازی و به مدت یک ماه در خدمت مردم و زائران خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز همه روزه از ساعت ۸ تا ۲۰ شب و در روزهای جمعه در زمان اقامه نماز جمعه فعال است.

وی اظهار داشت: جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا و سویه های جدید آن بویژه در سفر اربعین توصیه می شود تمامی افرادی که عازم سفر در اربعین حسینی هستند حداقل دو هفته قبل از سفر اقدام به تزریق واکسن و تکمیل سابقه واکسیناسیون خود نمایند.

بستری بودن ۲۹ بیمار بدحال کرونایی در قم

همچنین رییس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در گفت وگویی، بیان کرد: در ۲۴ ساعت منتهی به پنجم شهریور ماه جاری ۱۹ نفر با علائم مشکوک به کرونا پذیرش شدند.

مهدی مصری افزود: در حال حاضر ۶۰ بیمار قطعی به همراه ۷۴ بیمار مشکوک به کرونا در قم بستری هستند و در شبانه روز گذشته موردی از فوت کرونا مثبت ثبت نشده است.

وی با اشاره به مثبت شدن ۱۵ تست از ۸۳ تست روزانه کرونا، یادآور شد: تاکنون یک میلیون و ۹۲۶ هزار و ۷۶ دُز واکسن در قم تزریق شده است.

استان قم که از روز جمعه ۱۵ مردادماه جاری در وضعیت قرمز کرونایی و ۲۱ تیرماه در وضعیت نارنجی قرار گرفته بود، از روز ششم شهریورماه جاری به زرد تغییر رنگ داد./

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا