بین الملل

مسئول اسرائیلی: باید برای مقابله با پهپادهای رادار گریز آماده شویم

مسئول اسرائیلی: باید برای مقابله با پهپادهای رادار گریز آماده شویم

به گزارش گروه بین‌الملل یولن، پس از ناتوانی رژیم صهیونیستی برای رهگیری پهپاد حسّان حزب‌الله، «رام بن باراک» رئیس کمیسیون امنیت و امور خارجه کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی بر ضرورت آمادگی برای مقابله با ریز پهپادهای رادار گریز تأکید کرد.

بن باراک که در گذشته معاون رئیس سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) بوده است، گفت: ما بایستی برای دوره‌ای که در آن ریز پهپادها در ارتفاع پایین به پرواز درمی‌آیند و رهگیری آن‌ها دشوار است، آماده شویم.

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، بن باراک مدعی شد: «ما مطمئنا در نهایت توانایی این کار را خواهیم داشت. دنیا پیشرفت می‌کند. پهپادهایی از این نوع یک توانایی جدید و ناچیز است و ما بایستی یاد بگیریم که چگونه با آن برخورد کنیم».

ادعای این مسئول صهیونیست در حالی است که حزب‌الله لبنان، شامگاه جمعه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که «مقاومت اسلامی امروز، جمعه، در تاریخ ۲۰۲۲/۰۲/۱۸ پهپاد “حسان” را به داخل خاک فلسطین اشغالی فرستاد. پهپاد حسان در منطقه هدف به مدت ۴۰ دقیقه در قالب یک مأ‌موریت جمع‌آوری اطلاعات گشت‌زنی کرد».

در ادامه این بیانیه آمده است: مأموریت شناسایی تا طول ۷۰ کیلومتر از شمال فلسطین اشغالی امتداد یافت. به‌رغم تمام تلاش‌های پی‌در‌پی و متعدد دشمن برای سرنگونی، پهپاد حسان به‌سلامت از اراضی اشغالی بازگشت.

انتهای پیام/ص


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا