همدان

مشکل روشنایی آرامستان زرامین در نهاوند حل می‌شود

به گزارش خبرگزاری یولن از همدان، بعد از انتشار مطلبی در فضای مجازی مبنی بر سرقت درب آلومینیومی آرامستان روستای زرامین در شهرستان نهاوند و نارضایتی مردم از این وضعیت، موضوع را از بخشدار این منطقه و رئیس شورای اسلامی روستا جویا شدیم.

رئیس شورای اسلامی روستای زرامین سفلی در گفت‌‌وگو با یولن اظهار کرد: متاسفانه برخی افراد طی روزهای گذشته به منظور فروش درب‌های فلزی اقدام به سرقت درب نرده‌های فلزی آرامستان کرده‌اند که البته در حال حاضر موردی مشاهده نشده است.

عباس ترکاشوند گفت: شورای اسلامی روستا به منظور جلوگیری از تکرار این موارد، در نظر دارد ابتدا مساله روشنایی آرامستان روستا را برطرف کند زیرا این مکان خارج از روستاست و شرایط خوبی را برای سرقت ایجاد کرده است.

وی گفت: علاوه بر این در نظر داریم برای کنترل بیشتر این منطقه با همکاری پاسگاه منطقه دوربین‌های مداربسته حفاظتی را در این مکان نصب کنیم که سعی بر این است کار تا یک ماه آینده به انجام برسد.

بخشدار زرین‌دشت نیز در گفت‌وگو با یولن اظهار کرد: پس از بررسی‌ها مشخص شد موضوع سرقت مربوط به حدود یک ماه پیش است و موضوع به فرمانده پاسگاه بخش زرین‌دشت اطلاع داده شد.

حمید موسیوند با اشاره به نارضایتی اهالی از این اتفاق گفت: مقرر شد در صورت وجود اعتبار و با استفاده از خیرین دوربین‌های مداربسته حفاظتی تهیه و در آرامستان نصب شود که این کار می‌تواند ضریب امنیتی را بالا ببرد.

وی با بیان اینکه در این آرامستان ۳۲ شهید والامقام آرمیده‌اند افزود: علاوه بر اقدامات مسئولین بخش و روستا همکاری دیگر نهادهای عضو کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت ضروری است و باید برای جلوگیری از تکرار سرقت، هیات امنا و اهالی با هماهنگی نیروی انتظامی از شبگرد استفاده کنند.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا