سمنان

مطیعی: مردم ایران پیام «وحدت» را به جهانیان مخابره کردند

مطیعی: مردم ایران پیام «وحدت» را به جهانیان مخابره کردند

به گزارش یولن از سمنان، حجت‌الاسلام‌ مرتضی مطیعی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در مصلای شهر سمنان با قدردانی از حضور پرشور مردم در برنامه‌های دینی و مذهبی و مناسبت‌های مختلف، اظهار کرد: مردم سمنان همواره در برنامه‌هایی که در یوم‌الله‌ها برگزار می‌شود، حضوری پرشور دارند و امسال هم شاهد بودیم که راهپیمایی روز جهانی قدس با شکوه هر چه تمام‌تر در استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه مردم استان سمنان با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس پیام‌های مختلفی را به دشمنانمان مخابره کردند، گفت: مهم‌ترین پیامی که به جهانیان در این راهپیمایی فرستاده شد، «وحدت» و نیز «حمایت همیشگی مردم ایران از فلسطین» بود.

خطیب نماز عید سعید فطر در سمنان بیان کرد: همراهی مردم ایران اسلامی با ملت‌های مظلوم جهان همواره وجود داشته است و امسال هم در روز جهانی قدس، شاهد حمایت همه‌جانبه ملت ایران و حضور باشکوه مردم استان سمنان در صحنه در یاری مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین بودیم.

مطیعی تصریح کرد: مردم استان سمنان بار دیگر در روز جهانی قدس به میدان آمدند و برگ زرینی بر دفتر تلاش‌های انقلابی و اسلامی خود افزودند.

وی همچنین با اشاره به هفته گرامیداشت مقام معلم بیان کرد: معلمی شغل انبیای الهی و دارای شأن و جایگاه والایی است و باید تلاش‌های معلمان پاس داشته شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به زحمات معلمان عنوان کرد: معلمان نقشی مهم در راستای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان و فرزندان ایران اسلامی دارند.

مطیعی همچنین به بارش روزهای اخیر در اقصی نقاط کشور به‌ویژه استان سمنان اشاره و ابراز کرد: با توجه به کم‌آبی استان سمنان که مشکلی دیرینه در این استان محسوب می‌شود، باید جمع‌آوری روان‌آب‌ها و سیلاب‌ها در دستور کار مسؤولان امر قرار گیرد.

وی گفت: در روزهای اخیر شاهد آبگرفتگی برخی مناطق در استان سمنان در پی بارش‌ها بودیم و مسؤولان باید برای رفع مشکلات مردم فکری کنند و زیرساخت‌های این استان بیش از گذشته تقویت شود.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/س


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا