اصفهان

معاونان جدید استاندار منصوب شدند/ انتصاب «احمدی» به عنوان فرماندار اصفهان+ سوابق

به گزارش یولن از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در حکمی محمدعلی احمدی را به عنوان سرپرست فرمانداری اصفهان منصوب کرد.

 

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان در دولت دهم، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان از سال ۹۸، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اصفهان، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان از جمله سوابق احمدی است.

دبیر کمسیون دانشجویی و کارگری استانداری اصفهان، معاون بازرسی و مدیر طرح و برنامه سپاه اصفهان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اصفهان و مشاور فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان از دیگر سوابق فرماندار جدید اصفهان است.

فرماندار جدید اصفهان متولد ۱۳۴۳ و دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی است.

همچنین استاندار اصفهان در احکامی مهران زینلیان را به عنوان معاون عمرانی استانداری اصفهان و مصطفی خضری را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اصفهان منصوب کرد.

دبیر جبهه پایداری استان اصفهان، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه اصفهان و مدیر دفتر فنی دانشگاه اصفهان از جمله سوابق زینلیان است.

به گزارش فارس، پیش از این استاندار اصفهان در حکمی محمدرضا جان‌نثاری را به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، احمدرضا ضیائی را به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و آرش امانی را به عنوان سرپرست اداره کل امور مالی و اداری استانداری اصفهان منصوب کرده بود.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/آ/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا