سلامت

معاون دانشگاه علوم پزشکی: کمبود سرم در کرمانشاه به زودی رفع می‌شود

معاون دانشگاه علوم پزشکی: کمبود سرم در کرمانشاه به زودی رفع می‌شود

دکتر «خدیجه نجفی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار یولن، در خصوص کمبود برخی از داروها در استان، توضیح داد: کمبود برخی از داروها در مقاطعی از زمان طبیعی و مشکلی کشوری است اما با این حال تلاش برای جذب سهمیه بیشتر سرم در استان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه سرم به اندازه کافی در بیمارستان ها توزیع شده است و مشکلی از این جهت ندارند، افزود: بیمارانی که نسخه دارند هم برای تامین سرم مشکلی ندارند و این در حالی است که سرم در زمان فراوانی هم باید فقط با دستور پزشک در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

دکتر نجفی دریافت سهیمه سرم در ایام اربعین را مطلوب عنوان کرد و گفت: در ایام اربعین مصرف سرم در استان به شدت زیاد شده بود لذا با نامه نگاری توانستیم سهمیه های بسیار خوبی برای استان تامین کنیم و لذا در شهرستان های قصرشیرین، اسلام آبادغرب و سرپل ذهاب که در مسیر زوار اربعین قرار داشتند، سرم به اندازه کافی تامین شد و مشکلی نداشتیم.

به گزارش یولن، استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت دارد و اکنون بیش از چهار هزار تخت بیمارستانی در قالب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی و ده‌ها کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در استان فعال است.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا