سمنان

معاون رئیس جمهور از کارخانه تولید روغن خوراکی در ایوانکی بازدید کرد

معاون رئیس جمهور از کارخانه تولید روغن خوراکی در ایوانکی بازدید کرد

به گزارش یولن از گرمسار، سیدصولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری دقایقی قبل به همراه سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان از کارخانه گلبهار جاده ابریشم، تولیدکننده روغن خوراکی در شهرک صنعتی ایوانکی بازدید کرد.

این شرکت فرآوری روغن‌های نباتی با میزان سرمایه‌گذاری‌های تحقق‌یافته ارزی و ریالی بر اساس پروانه ۴۰ هزار میلیارد ریال در حال فعالیت است که در شهرک صنعتی ایوانکی در شهرستان گرمسار استقرار دارد.

میزان اشتغال موجود این شرکت تولیدی ۵۷ نفر است و محصولات این شرکت شامل تصفیه انواع روغن خام نباتی به میزان ۶۰ هزار تن، تصفیه روغن زیتون به میزان ۱۰ هزار تن، انواع رب گوجه فرنگی به میزان سه هزار تن، سس مایونز به میزان یک‌هزار و ۵۰۰ تن و سس گوجه فرنگی به میزان یک‌هزار و ۵۰۰ تن است.

میزان مصرف انرژی سالانه این شرکت شامل آب مصرفی ۹ هزار مترمکعب و توان برق ۷۵۰ کیلووات است؛ زمین این واحد تولیدی ۲۲ هزار و ۵۵۹ مترمربع و زیربنای آن ۱۱ هزار و ۳۵۵ مترمربع است.

این شرکت تولیدی تنها تولیدکننده روغن نباتی در استان سمنان محسوب می‌شود و منشأ تأمین مواد اولیه آن داخلی و خارجی است؛ کمبود نقدینگی از مشکلات پیش روی این واحد تولیدی به حساب می‌آید.

 شرکت تولیدی گلبهار جاده ابریشم با تخصیص اعتبار لازم و مصوبه ستاد احیای واحدهای راکد استان سمنان به چرخه تولید بازگشته و زمینه اشتغال ۵۰ نفر را به‌طور مجدد فراهم کرده است. 

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا