یزد

معاون رئیس جمهور در تجمع سلامت محور ۱۳ آبان یزد سخنرانی می‌کند

سعید زارع در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به ضرورت حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: بزرگداشت وقایع تاریخی نقش مهمی در تبیین اهداف انقلاب اسلامی ایران برای نسل جوان ایفا می‌کند و این مهم باید در دستور کار جدی دستگاه‌های فرهنگی قرار گیرد.

وی بصیرت افزایی را یکی از مهمترین راهکارهای مقابله با توطئه‌های فرهنگی استکبار جهانی دانست و افزود: امروزه دشمنان نظام سعی دارند با توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی مختلف ارزشهای انقلاب اسلامی را کمرنگ کند و تنها راه مقابله با این توطئه‌ها آگاه‌سازی قشر جوان است.

جانشین شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان یزد در ادامه با اشاره به نقش دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش در آگاه‌سازی جوانان، گفت: بزرگداشت وقایع تاریخی انقلاب نظیر ۱۳ آبان از جمله فرصت‌های مناسب برای معرفی دشمنی آمریکا و تبیین اهداف انقلاب اسلامی ایران است.

زارع در خصوص بزرگداشت حماسه تاریخی ۱۳ آبان در استان یزد تصریح کرد: بعد از کسب مجوز از ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا، مقرر شد ویژه برنامه تجمع سلامت محور ۱۳ آبانماه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی با سخنرانی«سیدمحمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس جمهور در محل حسینیه امیرچخماق یزد برگزار شود.

وی شعار محوری ۱۳ آبانماه امسال را «ایستادگی و مقاومت ملت ایران، رمز افول سلطه استکباری آمریکا» عنوان و خاطرنشان کرد: ویژه برنامه بزرگداشت حماسه ۱۳ آبان در استان یزد رأس ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه ۱۳ آبانماه در جوار شهدای گمنام امیرچخماق برگزار می شود.

انتهای پیام/الف


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا