سمنان

معرفی شهدای استان سمنان در کشور/ لزوم ثبت برنامه‌ها در سامانه جامع دفاع مقدس

معرفی شهدای استان سمنان در کشور/ لزوم ثبت برنامه‌ها در سامانه جامع دفاع مقدس

به گزارش یولن از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد استانی بزرگداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت سال ۱۴۰۰ با بیان اینکه یکی از گنج‌های تمام‌نشدنی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس است، اظهار کرد: برای حرکت فرهنگی انقلاب اسلامی و مقابله با دسیسه‌ها و توطئه‌های نرم‌افزاری دشمنان مستلزم سرمایه‌گذاری و ترویج مؤلفه‌های فرهنگ سال دفاع مقدس و انقلاب هستیم.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌ها و برنامه‌هایی که در طول سال برای معرفی این گنجینه تمام‌نشدنی استفاده می‌شود، بسیار مهم است و ما برای تحقق جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی به بهره‌برداری از گنجینه ارزشمند دفاع مقدس نیازمندیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: استان سمنان در زمینه بزرگداشت دفاع مقدس در سال ۱۴۰۰ از لحاظ ثبت برنامه‌ها در سامانه جامع دفاع مقدس، جزو سه استان برتر کشور قرار گرفت و باید تلاش شود از بسترهای تبلیغی و اطلاع‌رسانی برای معرفی شهدای استان سمنان در کشور استفاده کنیم.

ریواده گفت: فرهنگ عمل، مهم‌ترین شاخصه مدیر انقلابی است و همه مدیران در کارگروه‌های استانی و شهرستانی باید فرهنگ عمل را به‌عنوان مهم‌ترین فرهنگ سازمانی در دستور کار قرار دهند.

وی ادامه داد: مهم‌ترین راهبردهای تمدن‌سازی و یکی از هفت مطالبه گام دوم انقلاب، سبک زندگی است که استفاده از گنجینه ارزشمند دفاع مقدس و ترویج ارزش‌های آن در تحقق سبک زندگی ایرانی اسلامی ضرورت دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: یکی از جریانات فرهنگی اثرگذار، پاک و مقدس در فرهنگ ما که برای نسل فعلی جاذبه دارد، جاذبه  شهدا است؛ آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا برگرفته از تعالیم و مفاهیم الهی و اسلامی است که همیشگی بوده و برای همه نسل‌هاست.

ریواده ادامه داد: این مهم مرز جغرافیایی نمی‌شناسد و متعلق به یک سرزمین و یک ملت و یک کشور نیست؛ بلکه متعلق به همه جامعه بشری و جبهه مقاومت است و ما باید از این ظرفیت و جاذبه بزرگ عظیم استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه راهیان نور، فناوری مؤثر برای بهره‌برداری از گنجینه ارزشمند دفاع مقدس است، افزود: در مسیر تمدن‌سازی، پیاده‌روی اربعین و راهیان نور از جریان‌های تمدن‌ساز انقلاب اسلامی‌ محسوب می‌شوند که همواره به‌صورت ویژه باید مورد توجه قرار گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: اگر می‌خواهیم حاکمیت ارزش‌های اسلامی، ولایت‌مداری، دفاع مقدس، ایثار و شهادت، حاکمیت ارزش‌های مردمی را یک جا جمع کنیم تا پدیده فرهنگی صورت گیرد توجه به راهیان نور است که بسیار برای جوانان و نوجوانان ما مفید خواهد بود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا