بین الملل

مغرب تجاوزات صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی را محکوم کرد

مغرب تجاوزات صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی را محکوم کرد

به گزارش سرویس بین‌الملل یولن، وزارت خارجه مغرب در بیانیه‌ای تجاوزات نظامیان صهیونیست علیه مسجدالاقصی، بستن دروازهای این مسجد و ضرب و جرح نمازگزاران فلسطینی را بشدت محکوم کرد.

بنا بر گزارش وبگاه «النشره»، در این بیانیه آمده است که این تجاوز آشکار و اقدامات تحریک‌آمیز هدفمند برای هتک حرمت مسجدالأقصی در ماه مبارک رمضان، می‌تواند کینه، نفرت و افراطی‌گری را افزایش داده و فرصت‌های احیای روند صلح در منطقه را از بین ببرد.

از سوی دیگر بیت‌المقدس و از جمله صحن‌های مسجد الاقصی که از جمعه گذشته،  شاهد شدیدترین درگیری‌ها در یک سال گذشته میان نظامیان صهیونیست و نمازگزاران فلسطینی است، از صبح امروز (یکشنبه) نیز شاهد یورش اشغالگران است.

این در حالی است که مقاومت فلسطین طی چند روز اخیر در خصوص هرگونه تشدید تنش در بیت‌المقدس به اشغالگران هشدار داده است و حتی دیروز، «هارون ناصر الدین» عضو دفتر سیاسی حماس و یکی از مقامات دفتر امور بیت المقدس در خصوص تجاوز به مسجد الاقصی یا اجازه دادن به شهرک نشینان برای قربانی کردن در داخل صحن‌های آن، به رژیم صهیونیستی گفت: «حماس به میانجی‌ها اطلاع داده است که هر گونه قربانی در مسجد الاقصی، به منزله اعلان جنگ است و [عملیات] شمشیر قدس-۲، بسیار شدیدتر از [شمشیر قدس] قبلی است».

انتهای پیام/ص


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا