بین الملل

مقاومت فلسطین: عملیات اربیل نشانه دست بالای مقاومت است

مقاومت فلسطین: عملیات اربیل نشانه دست بالای مقاومت است

به گزارش سرویس بین الملل یولن، فلسطینی‌ها هم عملیات موشکی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران علیه موساد در اربیل عراق را تمجید کردند.

به گزارش المیادین، فرماندهی کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: پیام موشکی ایران به موساد موید این است که مقاومت دست بالا را دارد  و جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده که در زمان مناسب قادر است دشمن صهیونیستی را به درد سر انداخته و با ابتکار در حملات خود قدرت بازدارندگی را در دست گیرد.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین گفت: ما به برادرانمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران این واکنش موشکی را تبریک می‌گوییم که در راستای تحکیم فرهنگ و محور مقاومت است.

«ماهر مزهر» عضو کمیته مرکزی جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز گفت: عملیات اربیل قواعد درگیری جدیدی را ایجاد کرد و این عملیات دنباله‌ای دارد و موضوع فقط مرتبط با ایران نیست؛ بلکه به کل محور مقاومت مرتبط است.

وی افزود: عملیات اربیل حامل پیامی آشکار به سازشگران با رژیم صهیونیستی است.

«داوود شهاب» مسئول اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز ضمن تمجید از ضربات ضد صهیونیستی در اربیل گفت: ضربات ایران به دشمن صهیونیستی تحولی مهم برای محاصره دشمن و ممانعت از گسترش نفوذ آن است.

وی افزود: این ضربات پیامی قوی به دشمن صهیونیستی است و اینکه موجودیت او در کشورهای ما هرگز قابل قبول نیست.

منابع رسانه‌ای عراق، بامداد روز یکشنبه از شنیده‌شدن صدای انفجارهای مهیب در شهر «اربیل» واقع در منطقه کردستان عراق خبر دادند و کانال خبری «صابرین‌نیوز» به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد که «دو مرکز آموزشی پیشرفته متعلق به موساد اسرائیل در اربیل در شمال عراق با موشک‌های بالستیک مورد حمله قرار گرفتند».

اداره مبارزه با تروریسم در منطقه کردستان عراق نیز بامداد امروز اعلام کرد که شهر اربیل با ۱۲ موشک بالستیک که از خارج از مرزهای عراق و به طور مشخص مرزهای شرقی شلیک شد هدف قرار گرفت و برخی از این موشک‌ها، به ساختمان شبکه ماهواره‌ای کردستان ۲۴ اصابت کرد و این حمله هیچ تلفاتی برجای نگذاشت.

وزارت داخله منطقه کردستان نیز اعلام کرد که این ۱۲ موشک که ساختمان جدید کنسولگری امریکا در اربیل را هدف قرار داد، از بیرون مرزها و شرق عراق شلیک شد و به مناطق غیر نظامی نزدیک به دفتر شبکه «کردستان ۲۴» و اطراف آن اصابت کرد. 

ظهر روز یکشنبه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نیز با انتشار اطلاعیه‌ای با اشاره به هدف قرار دادن مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها توسط موشک‌های نقطه‌زن تاکید کرد: «تکرار هرگونه شرارت با پاسخ های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد».                       

انتهای پیام/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا