سمنان

ملاک‌های موردنظر برای انتصابات در استان سمنان چیست؟

ملاک‌های موردنظر برای انتصابات در استان سمنان چیست؟

به گزارش یولن از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بعدازظهر امروز در آئین تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان در سالن جلسات غدیر استانداری اظهار کرد: استاندار سمنان همواره تأکید دارد تا ظرفیت نیروهای بومی استان سمنان و وزارت کشور به نحو مطلوب مورد استفاده‌ قرار گیرد و این سرمایه‌های ارزشمند برای استان حفظ و صیانت شوند.

وی افزود: با تأکید استاندار سمنان تلاش شد تا نهایت بهره‌مندی و استفاده مطلوب از توان مدیریتی و دانش تخصصی سیدعباس دانایی در مسؤولیت مدیرکلی دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان به‌ عمل ‌آید و امروز وی، پس از ۳۵ سال تلاش در مسؤولیت‌های مختلف به افتخار پیشکسوتی نائل آمده ‌است.‌

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: توجه و استفاده مطلوب از نیروهای بومی استان و وزارت کشور، جوان‌گرایی، اعتقاد به سیاست‌های دولت مردمی رئیسی و همچنین توجه به عدالت‌محوری در انتصابات و برقراری توازن استانی این زمینه از شاخص‌ها و ملاک‌های مورد تأکید استاندار سمنان در انتصابات است.‌

ریواده بیان کرد: سیدعباس دانایی در زمان سفر رهبر معظم انقلاب به شهرستان دامغان، مسؤولیت فرمانداری این شهرستان را بر عهده داشت که بی‌شک، توفیقی ارزشمند برای وی محسوب می‌شود و خوش‌نامی وی در استان و حوزه سیاسی ناشی از برکات این سفر است.

وی با بیان اینکه از ظرفیت و تجارب دانایی در استان سمنان بهره خواهیم برد، عنوان کرد: ضرورت دارد تا در ادامه فعالیت‌، در فضای همدلی و صمیمت با کار و تلاش جهادگونه در استان اقدام کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: حسین شجاعی ۲۱ سال سابقه کار سیاسی دارد و از فرزندان این استان است و بالغ‌بر ۲۰ سال نماینده دستگاه در کمیسیون کارگری بوده و در بخش انتخابات وظایف متعدد داشته و محقق در حوزه سیاسی است.

ریواده تصریح کرد: امید است فرهنگ کار گروهی، جمعی و جهادی در حوزه‌های مختلف به‌خصوص وحدت استان سمنان بیش از پیش در دستور کار دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ضمن خداقوت و تشکر از تلاش سیدعباس دانایی، برای حسین شجاعی در مسؤولیت جدید آرزوی توفیق و موفقیت داریم و شاهد اقدامات خوبی در این حوزه در آینده خواهیم بود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا