تهران

منصوری: ائمه جمعه امین‌ترین مشاوران استاندار هستند/ فرمانداران باید بومی و مردمی باشند

به گزارش خبرگزاری یولن از تهران، محسن منصوری استاندار تهران صبح امروز در جلسه دیدار با ائمه جمعه استان تهران، علت تاخیر انتخاب فرمانداران را توضیح داد و اظهار کرد: زمانی که بنده مسئولیت گرفتم از ۴۶ شهر استان تهران، ۲۷ شهر، شهردار نداشت همچنین اکنون نیز که ۶ فرماندار را قطعی کرده‌ایم نظر ائمه جمعه همان شهر یا نماینده آن‌ها را گرفته‌ایم، که این تاخیر به علت انتخاب شایسته است.

وی با اشاره به این که برخی مدیران با ائمه جمعه ارتباط ندارند، افزود: اگر مدیرانی با ائمه جمعه شهر خودشان ارتباط ندارند، به خاطر این است که اعتقادی نسبت به این مسائل ندارند و ربطی به روند کاری آن‌ها ندارد؛ این ارتباط ضعیف در برخی شهرها دیده می‌شود که از طریق انتصابات جدید به زودی برطرف خواهد شد.

استاندار تهران به نقش برجسته ائمه جمعه اشاره کرد و گفت: فرماندهان سپاه و ائمه جمعه امین‌ترین مشاوران استاندار هستند، به نحوی واقعی ترین تصویر از هر منطقه را می‌توان از ائمه جمعه آنجا دید.

منصوری در رابطه با روند انتخاب فرمانداران خاطرنشان کرد: برای انتصاب فرماندار، شاید بتوان با مکاتبه وزارت کشور فردی را انتخاب کرد، اما معتقد هستیم فرماندار باید بومی همان شهرستان و از جنس مردم باشد تا با روحیه پاسخگویی به مردم بتواند مشکلات و مسائل حوزه خود را به نحواحسن‌ پیگیری کند.

وی در پایان لزوم همراهی ائمه جمعه و ارتباطات مردمی را در شیوه جدید حکمرانی دولت مطرح کرد و گفت: تهران را نمی‌توان از لحاظ اقتصادی با پول اداره کرد، بلکه باید طبق بیانات مقام معظم رهبری حکمرانی دولت را به شیوه مدیریت مردمی درنظر گرفت، به نحوی که لایه‌ی میانی مردم و مسئولین و ظرفیت‌های خیرخواهانه پاسخگوی بسیاری از مشکلات خواهد بود که مدیریت آن‌ها با ائمه جمعه است.

انتهای پیام/پ


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا