کرمان

مه‌گرفتگی و کاهش شعاع دید در گردنه‌های کوهستانی شمال کرمان

به گزارش یولن از کرمان، سرهنگ علی رضایی امروز در این خصوص اظهار داشت: با توجه به بارش باران و لغزنده بودن جاده‌ها، لازم است رانندگان وسایل نقلیه، با احتیاط بیشتری رانندگی کرده و سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را رعایت کنند.

رئیس پلیس راه شمال استان با بیان اینکه هم‌اکنون در تمامی محورهای شمالی استان شاهد بارش نزولات آسمانی هستیم و این بارندگی سبب لغزنده شدن محورها شده است، افزود: رانندگان توجه داشته باشند، هنگام بارش باران میدان دید راننده محدود شده و احتمال وقوع تصادف به مراتب بالاتر می‌رود. 

وی بیان کرد: در حال حاضر، از ساعات بامداد روز سه‌شنبه، شاهد مه‌گرفتگی در تمام گردنه‌های کوهستانی شمال استان هستیم و در گردنه کفنوئیه نیز دقایقی را شاهد بارش برف بودیم و در این مسیرها به دلیل مه‌گرفتگی، شعاع دید برای رانندگی به حداقل رسیده است که توصیه می‌شود در صورت امکان از تردد در این محورها خودداری شود.

رضایی با تاکید بر اینکه با توجه به کاهش میدان دید راننده، رانندگی در این آب و هوا نیازمند دقت بیشتری است، گفت: رانندگان به‌‌طور ویژه سرعت مطمئنه را رعایت کرده و توجه کافی به جلو در زمان بارندگی را مد نظر داشته باشند تا شاهد وقوع سوانح رانندگی نباشیم.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا