بین الملل

میهمانی نوجوانان در «پیتسبرگ» آمریکا مرگبار شد

میهمانی نوجوانان در «پیتسبرگ» آمریکا مرگبار شد

به گزارش سرویس بین‌الملل یولن، مقام‌های آمریکایی از وقوع خشونت مسلحانه در یکی از میهمانی‌های نوجوانان در شهرهای ایالت پنسیلوانیا و بر جا ماندن تلفات خبر دادند.

منابع رسانه‌ای در آمریکا شامل شبکه «سی‌ان‌‎ان» گزارش دادند، در حالی که حدود ۲۰۰ نفر برای حضور در یک میهمانی در شهر «پیتسبرگ» ایالت پنسیلوانیا گردهم آمده بودند، بروز خشونت مسلحانه در این میهمانی خبرساز شد.

طبق گزارش‌ها، مقام‌های آمریکایی خبر دادند که بروز خشونت مسلحانه در پیتسبرگ به کشته شدن دو نوجوان و جراحت حداقل هفت نفر دیگر انجامید. این تیراندازی ساعت ۳۰ دقیقه بامداد به وقت محلی رخ داد.

میهمانی نوجوانان در «پیتسبرگ» آمریکا مرگبار شد

 

گفته می‌شود که اکثر شرکت‌کنندگان در این میهمانی را افراد با سنین پایین و جوان تشکیل می‌دادند. به گفته پلیس آمریکا، ماموران اداره پلیس بعد از دریافت گزارش‌ها درباره تیراندازی خود را به خیابان «سوئیسمون» رساندند.

به گفته اداره پلیس این شهر، نیروهای پلیس بعد از رجوع به محل، شاهد فرار افراد جوان بودند چرا که «۵۰ گلوله در داخل این میهمانی شلیک شد و این موضوع سبب شد برخی از حاضران از پنجره‌ها تلاش کنند فرار کنند و خودشان را نجات دهند».

بنا بر اعلام مقام‌ها و رسانه‌های آمریکایی، قربانیان تیراندازی در جریان میهمانی در شهر پیتسبرگ دو پسر نوجوان هستند و تحقیقات درباره این خشونت مسلحانه ادامه دارد.

انتهای پیام/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا