البرز

نانوایی‌های تعطیل مواخذه می‌شوند

نانوایی‌های تعطیل مواخذه می‌شوند

به گزارش یولن از کرج، گزارشات مردمی حاکی از آن است نانوایی‌های محلاتی شهرستان فردیس از جمله بلوار طالقانی، شهرک ۱۱۰، خیابان های  امام حسن مجتبی(ع)، شهید سرحدی و … تعطیل بودند و سوپر مارکت هایی هم که تا کنون نان های سنتی بسته ای می فروختند، دیگر نان ندارند.

با توجه به اینکه توزیع آرد با سازمان جهاد کشاورزی است، در خصوص این موضوع با مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فردیس  گفتگو کردیم.

علیرضا بدری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فردیس، در این خصوص اظهار کرد: در توزیع آرد نانوایی های شهرستان هیچ مشکلی وجود ندارد و نه تنها آرد به اندازه کافی تامین شده، بلکه سهمیه  آرد دوماه بعد   نانوایی های شهرستان به آنها تحویل شده است. 

وی افزود: با توجه به گزارش های واصله در خصوص بسته بودن نانوایی ها از مناطق مختلف از جمله پیک و اهری بازرسان جهاد کشاورزی در اسرع وقت به این مناطق اعزام شدند و مشاهده شد و بیشتر نانوایی ها در حال فعالیت هستند.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: هیچ نانوایی حق تعطیلی نداشته و عدم فعالیت نانوایی‌ها  جزو موارد تخلف محسوب شده و با متخلفان طبق قانون و با جدیت  برخورد می‌شود. ضمن اینکه تعطیلی امروز نانوایی‌های فردیس فردا شنبه با کنترل دستگاه‌های کارتخوان توسط بازرسان جهاد کشاورزی قابل پیگیری است. 

وی با بیان اینکه نظارت بر نانوایی‌ها با جدیت ادامه دارد، گفت: شهروندان در صورتی که امروز با تعطیلی هر یک از نانوایی‌ها مواجه شدند، موارد را به جهاد کشاورزی اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ج/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا