کرمان

نجات ۳۵ خودروی گرفتار در برف و سیلاب جنوب کرمان

نجات ۳۵ خودروی گرفتار در برف و سیلاب جنوب کرمان

به گزارش یولن از جنوب کرمان، مجتبی محمودی مدیرکل راهداری جنوب استان کرمان اظهار کرد: با توجه به افزایش سیلاب و جاری شدن روان‌آب‌ها در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان، راهداران در شهرستان‌های جیرفت، رودبار، فاریاب، ساردوئیه و منوجان ۳۵ دستگاه خودروی گرفتار در سیلاب و برف را با استفاده از توان ماشین‌آلات راهداری نجات دادند.

وی گفت: این خودروهای گرفتار در سیلاب در جاده‌های فرعی و در بستر رودخانه گرفتار سیلاب شده بودند که با حضور به‌موقع راهداران و بیرون کشیدن این وسایل نقلیه از دل سیلاب هیچ آسیبی به رانندگان و خانواده‌های آنها وارد نشد.

مدیرکل راهداری جنوب استان کرمان  از تلاش ۴۸ ساعته نیروهای راهداری در مناطق سیل‌زده جنوب کرمان خبر داد و افزود: ۴ دستگاه خودروی گرفتار در برف و خارج شدن از جاده که به‌علت خرابی و فرو رفتن در گل و لای متوقف شده بود توسط عوامل راهداری ساردوئیه آزادسازی در راهدارخانه سربیژن اسکان داده شدند.

محمودی با بیان اینکه سیلاب ناشی از بارندگی‌های شب گذشته همچنان در حال ورود به حوزه راه‌های جنوب کرمان است، ادامه داد: رانندگان در مناطق و شهرستان‌های جنوبی همچنان جوانب احتیاط را رعایت کنند.

انتهای پیام/۸۰۰۳۲/ق


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا