سمنان

نظارت بر بازار استان سمنان بیشتر شود

نظارت بر بازار استان سمنان بیشتر شود

به گزارش یولن از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در سیزدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان که در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: در زمینه کنترل قیمت‌ها، بازرسی و نظارت‌ها انجام شده است؛ اما ناظران باید با افزایش بازرسی‌ها و کنترل و بررسی قیمت‌ها نگرانی مردم را تا حد امکان کاهش دهند.

وی گفت: در زمینه توزیع نهاده‌های دامی نباید از نظارت غافل شد و باید بر قیمت‌ها، نظارت، کنترل و توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

استاندار سمنان بیان کرد: سازمان تعزیرات حکومتی بازدیدهای میدانی و اقدامات مناسبی را انجام داده و انتظار نیز همین است که در این استان کنترل و نظارت‌ها بیشتر انجام شود.

هاشمی گفت: با نزدیک شدن به تعطیلات سال جدید و با توجه به روند کاهشی بیماری کرونا نسبت به دو سال گذشته، استان سمنان با تعداد مسافر بیشتری نسبت به سال‌های گذشته مواجه می‌شود و به همین دلیل اداره کل میراث فرهنگی و صنایع‌دستی و گردشگری استان باید ستاد خدمات سفر را تشکیل دهد تا بتواند خدمات مناسبی را به زائران علی ابن موسی‌الرضا (ع) و سایر مسافران ارائه دهد.

وی تأکید کرد: همچنین علاوه بر ستاد خدمات نوروزی، ستاد خدمات سفر نیز برای بهبود خدمات به مسافران باید برگزار شود.

 استاندار سمنان با بیان اینکه با توجه به نزدیک شدن به ایام عید و خرید مردم، باید نظارت‌ها بر بازار بیشتر شود، گفت: لازم است امکانات لازم برای سازمان تعزیرات حکومتی فراهم شود تا هیچ‌گونه کمبودی برای نظارت هرچه بیشتر بر بازار وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا