سمنان

اقدامات اشتغال‌زایی در مهدی‌شهر راستی‌آزمایی می‌شود

اقدامات اشتغال‌زایی در مهدی‌شهر راستی‌آزمایی می‌شود

به گزارش یولن از مهدی‌شهر، مهدی شیردل سرپرست فرمانداری شهرستان مهدی‌شهر صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان مهدی‌شهر با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در فرمانداری اظهار کرد: اصلی‌ترین رویکرد دولت مردمی، توجه به اشتغال، معیشت و اقتصاد خانواده‌هاست.

وی بیان کرد: از حسن اعتماد استاندار سمنان و همراهی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای فراهم آوردن فرصت خدمت‌رسانی در شهرستان ولایت‌مدار مهدی‌شهر تقدیر می‌کنم.

سرپرست فرمانداری شهرستان مهدی‌شهر بیان کرد: امیدوارم مسیری که طی خواهد شد، مسیر خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم عزیز شهرستان باشد.

شیردل بیان کرد: قطعاً برای راستی آزمایی اثربخشی اقدامات به‌صورت تصادفی با کسانی که در سامانه رصد پرونده آن‌ها ثبت شده باشد، ارتباط خواهیم گرفت.

وی گفت: به همه کسانی که سرآمد عرصه اشتغال در صنعت، دام‌پروری و کشاورزی هستند، خداقوت عرض می‌کنم و امید داریم ما را برای بهبود وضعیت زندگی مردم در شهرستان حمایت کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان مهدی‌شهر افزود: فرصت خدمت فرصتی زودگذر است و باید در کنار هم در رفع چالش‌های پیش رو تا تحقق رضایت‌مندی مردم قدم برداریم.

این جلسه در راستای ارائه گزارش سامانه رصد و بررسی وضعیت تعهدات دستگاه‌های اجرایی نسبت به ایجاد اشتغال در بخش‌های مختلف و همچنین بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی برگزار شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا