چهارمحال و بختیاری

نماینده مجلس: هیچکس مخالف مذاکره مقتدرانه نیست/ حفظ عزت ایران شرط اول و آخر مذاکرات باشد

قدرت‌الله حمزه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با بیان اینکه انجام مذاکرات هسته‌ای و یا غیرهسته‌ای باید به گونه‌ای باشد که عزت و کرامت مردم حفظ شود، گفت: مجلس و نظام مقدس جمهوری اسلامی با گفت‌وگو موافق است اما به شرط اینکه حقوق مردم ضایع نشود اما این امر در گذشته خیلی رعایت نمی‌شد و پیشرفت خوبی در مذاکرات نداشتیم یعنی امتیاز دادیم اما هیچ امتیازی دریافت نکردیم.

مذاکرات به شرط حفظ عزت نفس مردم

نماینده مردم شهرستان‌های، اردل، کوهرنگ، کیار و فارسان در مجلس با بیان اینکه دولت جدید به شرایطی وارد مذاکرات می‌شود که عزتمندانه باشد، افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون ثابت شده هرجا که مقتدرانه پیش رویم موفق خواهیم شد نمونه آن عملیات نفتکشی است که اخیراً توسط نیروهای سپاه انجام شد و پرقدرت جلوی غارت اموال را گرفتند و از حقوق مردم دفاع کردند.

حمزه ادامه داد: دولت مصمم است با اقتدار وارد مذاکرات شود و حق مردم را بگیرد اما باید کل دنیا را متقاعد کنیم که آمریکا زورگو است و این امر در اقتصاد و معیشت مردم موثر است.

وی با بیان اینکه نباید معیشت و اقتصاد را به مذاکرات گره بزنیم، اظهار کرد: بیشتر موانع تولید در داخل کشور است و تنها ۵ تا ۱۰ درصد به مذاکرات بستگی دارد که اگر ریشه فساد در داخل کشور خشک و مدیریت‌ها به صورت جهادی شود، خودمان از عهده بسیاری از کارها برمی‌آییم البته که مذاکره هم برای بهبود اوضاع اثر دارد.

نماینده مجلس با بیان اینکه در هر کاری باید به صورت تخصصی و جدی وارد شویم، ادامه داد: هر کدام از فعالیت‌ها یک پروژه جداگانه هستند که باید به طور صحیح اجرا شوند، مذاکره می‌کنیم که حقانیت خود را به دنیا ثابت و دولت‌هایی که به خواب رفتند را بیدار کنیم و با آن‌ها بفهمانیم که نظام جمهوری اسلامی برای هیچ کشوری هیچ خطری ندارد.

 حمزه بیان کرد: اگر بخواهیم در حوزه‌های مختلف شیلات، صنایع، دامپروری، کشاورزی و … فعالیتی به جهت رونق اقتصاد و معیشت مردم ایجاد کنیم ربطی به مذاکرات ندارد بلکه مسئولان باید همت و کمک کنند تا موانع کشور رفع شوند.

وی گفت: افراد سرمایه‌گذار در کشور بسیارند اما به علت عدم حمایت به کشورهای اطراف سفر کرده‌اند که اگر موانع داخلی رفع شود مجدداً به کشور باز می‌گردند و در حل مشکلات کمک‌کننده خواهد بود.

 انتهای پیام/۶۸۰۳۶/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا