آذربایجان غربی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی:ساختمان و امکانات سازمان تبلیغات اسلامی استان مناسب نیست

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی:ساختمان و امکانات سازمان تبلیغات اسلامی استان مناسب نیست

به گزارش یولن از ارومیه حجت الاسلام سید مهدی قریشی در جلسه شواری برنامه ریزی و توسعه استان با محوریت بررسی وضعیت اقتصادی اجتماعی شهرستان ارومیه اظهار داشت: از آغاز شروع به کار استاندار آذربایجان‌غربی سیاست کاری مثبتی در نظر گرفته شد از جمله سفرهایی در شهرستان‌ها و مناطق محروم داشتند که این اقدام حرکتی ماندگار بوده و مورد رضایت خداوند  قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: دیدار چهره به چهره و بازدید میدانی از محلات کم برخوردار مسیر درستی است که مورد عنایت خدا قرار می‌گیرد و تاکنون چنین اقدامی در استان وجود نداشته که مسوولان ارشد به طور منظم چهره به چهره در محلات حضور داشته و برای احصای مشکلات تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به انجام کارهای مثبت از طرف استاندار تصریح کرد: مردم با شنیدن خبرهای مثبت و اقدامات موثر انجام شده امیدوار شده و اعتماد افراد به دولت افزایش می‌یابد که این مهم بایستی اطلاع‌رسانی شود.

سید قریشی تاکید کرد: بحثهای فرهنگی باید بیشتر مد نظر قرار گرفته و بودجه‌ای برای توسعه و ارتقا فرهنگی استان در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به مشکلات و معضلات مصلی امام خمینی ارومیه اذعان کرد: برای اجرای اقدامات فرهنگی و کارکرد و مدیریت مصلی ارومیه بودجه در نظر گرفته تا مشکلات فرهنگی احصا و گام موثری در توسعه مسایل فرهنگی شهرستان ارومیه برداشته شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی ادامه داد: مدیریت شهری بایستی توجه ویژه‌ای به پارکینگ و حمل و نقل در روزهای جمعه و مراسمات نماز جمعه در نظر گرفته و این مراحل سهل الوصول باشد و محیطی مفرح در نظر گرفته شود و مصلی امام خمینی از لحاظ سرمایش و گرمایش مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی ساختمان مناسب نداشته و امکانات نزدیک به صفر دارد و بایستی توجه ویژه و بودجه‌ای برای این سازمان در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا