البرز

نماینده کرج: پیشنهاد خرید سربازی نیاز به بازنگری دارد/ این مصوبه صرفا به نفع طبقه مرفه است

نماینده کرج: پیشنهاد خرید سربازی نیاز به بازنگری دارد/ این مصوبه صرفا به نفع طبقه مرفه است

به گزارش یولن از کرج، علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، امروز در حاشیه دیدار با جمعی از جوانان استان البرز، به مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق در خصوص سربازان اشاره کرد و گفت: این پیشنهاد نیاز به بررسی بیشتر دارد و بدین شکل تبعیض آمیز است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: طبق این پیشنهاد شاهد تبعیض میان جوانان ذکور خواهیم بود؛ خانواده‌های مستضعف و مرفه در این طرح یکسان دیده نشده است.

وی با تاکید بر اینکه این مصوبه کمیسیون تلفیق پیوست عدالت اجتماعی ندارد، یادآور شد: لایحه بودجه ۱۴۰۱ وقتی به صحن آمد، با آن مخالفت می‌کنیم.

وی ادامه داد: در این مصوبه اصل عدالت که یکی از اصول قانونگذاری است، رعایت نشده چرا که بسیاری از مشمولان نمی‌توانند هزینه‌های خرید خدمت سربازی را متکفل شوند.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس با بیان اینکه در حال حاضر دغدغه‌هایی جدی در زندگی جوان ایرانی وجود دارد، یادآور شد: جوان برای ورود به هر حرفه یا شغل نیازمند گذراندن خدمت سربازی است؛ بنابراین تحمیل این هزینه به آنها دور از عدالت بوده و این مصوبه صرفاً به نفع طبقه مرفه و اغنیا است و نگاه درآمدزایی از آن اشتباه است.

انتهای پیام/ج/ ق


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا