اخبار ورزشی

نوازی: غیبت مجیدی و بازیکنان استقلال در مراسم تقدیر از پیشکسوتان قشنگ نبود

به گزارش خبرنگار ورزشی یولن، محمد نوازی در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان استقلال گفت: من امیدوارم نوع دعوت به مراسم شکل قشنگ‌تری داشته باشد. اینکه پیشکسوتان استقلال دور هم باشند و یک شیرینی بخورند روی قشنگی ندارد. امیدوارم هیات مدیره و مدیرعامل تصمیمات کلانتری بگیرند و باشگاه را به جایی برسانند که به ستاره سوم برسد.

وی افزود: ایکاش در این مراسم کادر فنی استقلال و بازیکنانش هم حضور پیدا می‌کردند، هم پیشکسوتان بازیکنان جدید استقلال را می‌شناختند و هم بازیکنان می‌دیدند چه کسانی در این باشگاه تلاش کرده‌اند. غیبت کادر فنی و بازیکنان در این مراسم قشنگ نبود. نباید باشگاه بزرگ استقلال را کوچک کرد و دیدید که در این سال‌ها با مدیران جدید ارتباط چقدر کوچک شده است.

هافبک اسبق تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که شرایط این روزهای این تیم را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: خوشبختانه همه چیز خوب است. به نظرم مجیدی باید بیشتر کار کند.

وی در خصوص اختلافاتی که بین اسکوچیچ و طارمی به وجود آمده است، گفت: اصلا کار قشنگی نبود، در این شرایط که تیم ملی به نتایج بازی‌های پیش رو نیاز دارد، ما دچار این اختلافات شویم. باید تصمیمات خوبی اتخاذ می‌شد. در کمیته اخلاق و انضباطی خیلی پرونده‌ها وجود دارد که به آنها رسیدگی نشده است، اما چطور در آستانه بازی‌های مهم چنین تصمیماتی اتخاذ شده است. بهتر بود نشستی بین دو طرف می‌گذاشت و اختلافات را برطرف می‌کردند.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا