زنجان

نیروی دریایی سپاه با ناکام گذاشتن آمریکا، اقتدار ایران را به نمایش گذاشت

به گزارش خبرگزاری یولن در زنجان، حجت‌الاسلام غلامحسن تسخیری ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز ۱۳ آبان در زنجان اطهار کرد: امام خمینی (ره) با حمایت از دانشجویان در تسخیر سفارت آمریکا در ایران به جهانیان نشان دادند که انقلاب اسلامی در راستای استقلال طلبی و قطع ید از مستکبران و سلطه طلبان، با هیچ کس تعارف ندارد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه با بیان اینکه  سفارت آمریکا مرکزی برای طراحی و اجرای توطئه علیه ملت ایران بود که پس از دستیابی به اسناد این سفارتخانه بسیاری از حقایق روشن شد، عنوان کرد: سفارت آمریکا در طراحی کودتاها و آشوب‌ها، نقش آفرینی کرده و به دنبال نفوذ در کشور برای استمرار سلطه‌گری خود بود.

وی با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی انقلابی دیگر بود که به ملت ایران نشان داد آمریکا همواره علیه منافع و امنیت کشورمان فعالیت می‌کرده است، عنوان کرد: اقدام تحسین برانگیز دانشجویان پیرو خط امام، خط بطلانی بر تفکرات واهی سردمداران آمریکایی بود.

تسخیری با اشاره به اینکه شور و شعور حسینی لقب مردم زنجان است، گفت: امروز هم مردم زنجان در راستای همین امر مردم حضور باشکوه دارند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه با اشاره به اینکه امروز ملت هوشیار ایران اسلامی سفارت آمریکا را تسخیر کردند، گفت: امروز روز  تقابل دو جریان توحیدی و غربی و غربگرایی است.

وی با اشاره به اینکه بخش اعظمی از قرآن به موضوع دشمن شناسی می‌پردازد، افزود: کفار، مشرکین و مرجفین از دشمنان انقلاب هستند که یکی از مهم‌ترین آنها مرجفین است که رسانه‌هایشان با لجن پراکنی به جان مسلمانان افتاده‌اند.

تسخیری با بیان اینکه امروز ما انواع اسلام آمریکای داریم که دست ساخته آمریکا و مستکبران است، اضافه کرد: دشمنان در لباس اسلام رحمانی قرار می‌گیرند، ولی در واقع اسلام آمریکایی‌ را دنبال می‌کنند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه با اشاره به اینکه دشمن با بهانه‌های مختلف به دنبال اسلام هراسی است، گفت: آمریکا از ایران می‌ترسد چون تفکر اسلامی به سرعت در حال انتشار است، از همین رو آمریکا به دنبال همسایه شدن با ایران است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال تحمیل خوی استکباری در ایران است، گفت: برنامه دشمن این است که ما را ضعیف کند و تحقیر کند و این عربده دشمن است.

تسخیری با بیان اینکه کسانی که شما را به کفر دعوت میکنند قدرت مقابله با یک مگس را هم ندارند و در واقع طبل توخالی هستند، گفت: دشمن آنقدر پررو شده فکر می‌کند که می‌تواند نفت ما را بدزدد در حالی که غافلند که نیروهای همیشه بیدار ایران دست هر اهریمنی را کوتاه می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون مقاله در سایت‌ها موجود است که علیه ایران است، گفت: امروز دولت و مجلس قوای انقلابی هستند و انتظار ما این است که این افراد انقلابی عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه دنیا همه دنیا است و آمریکا دشمن قسم خورده ماست، گفت: ما با دنیا قهر نیستیم و با همه آنها در ارتباط هستیم و نباید معیشت مردم به تفاهمات غربی گره بخورد.

تسخیری با اشاره به اینکه اقدام به موقع و مقتدرانه جان برکفان دلاور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملیات دزدی دریایی و سرقت نفت ایران توسط آمریکا ناکام ماند، بیان کرد: آمریکا در این اقدام یک نفتکش را که حامل نفت صادراتی ایران بود در آب‌های دریای عمان مصادره کرد و با انتقال محموله نفت آن به یک نفتکش دیگر آن را به سوی مقصدی نامعلوم هدایت کرد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه گفت: همزمان دلاور مردان نیروی دریایی سپاه با اجرای عملیات هلی‌برن بر روی عرشه نفتکش آن را به تصرف خود درآوردند و آن را به سوی آب های سرزمینی ایران هدایت کردند که گامی بلند در راستای اقتدار ایران اسلامی بود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵


۲۰۲۱-۱۱-۰۶ ۰۲:۲۳:۴۰

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا