سمنان

هاشمی: پروژه جدیدی در استان سمنان تعریف نمی‌شود

به گزارش یولن از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سرخه که در فرهنگسرای باران این شهر برگزار شد، اظهار کرد: اگر نمی‌توانیم به معنای واقعی رضایت‌مندی مردم را حاصل کنیم، حداقل می‌توانیم با کار و تلاش فراوان در این راستا گام برداریم.

وی با بیان اینکه بالاترین منشور اخلاقی ما، نامه امام علی (ع) به مالک اشتر است. گفت: هیچ‌کدام از کشورهای همسایه ما در منطقه خاورمیانه دارای امنیت پایداری همچون ایران نیستند و بی‌تردید امنیت موجود در کشور ما، مرهون جان‌فشانی و ایثارگری شهدا است.

استاندار سمنان گفت: دولت آیت‌الله رئیسی به دنبال انجام کار، گره‌گشایی از مشکلات مردم و تکمیل پروژه‌هاست و بنابراین تا تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام موجود، هیچ پروژه جدیدی برای استان تعریف نمی‌شود.

هاشمی اظهار کرد: پروژه حرم تا حرم یک پروژه ملی و حتی مربوط به جهان اسلام است و وزارت راه و شهرسازی با در نظر گرفتن رفاه و اقتصاد مردم محلی و لحاظ کردن زیرگذر و فراهم کردن دیگر امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز در تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه تلاش کند.

وی بیان کرد: لیست قنات‌های شهرستان سرخه احصا شده است تا در جهت لایروبی و احیای آن‌ها اقدام شود.‌

استاندار سمنان تأکید کرد: پرداخت حق یک درصد بهره‌برداری از معادن یک قانون الزام‌آور است و بنابراین مالکان و بهره‌برداران معادن باید نسبت به تحقق این مهم اقدام کنند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا